افتتاح نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

با حضور مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور بانوان و خانواده و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام قاسم قاسمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به توسعه کار و کارآفرینی با اتکا بر تولیدات دانشجویی و ایجاد فضای ایده پردازی و ایده پروری در دانشگاه و داشتن تجربیات برگزاری موفق بازارچه های صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و استقبال بی سابقه دانشجویان دختر و خانواده آنان از برگزاری این رویداد، بار دیگر با توجه درخواست مکرر دانشجویان ، بازارچه صنایع خلاق در واحد رشت راه اندازی شد.


وی افزود : این بازارچه در هشت غرفه و به مساحت ۸۰ متر مربع در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شروع به کار کرد که در یک غرفه پوشاک، یک غرفه صنایع غذایی و شش غرفه صنایع دستی تولیدات دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به معرض نمایش و فروش قرار داده شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع خلاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: یکی از شرایط راه اندازی بازارچه های دانشجویی صنایع خلاق در واحد های دانشگاهی باید شامل خانواده دانشگاهیان شامل دانشجویان ، اعضای هیات علمی و کارکنان باشند که در نمایشگاه فعلی، حدود هشت دانشجو آثار دستی خود را به معرض نمایش قرار دادند.


قاسمی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با همکاری و مشارکت کانون های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به مدت یکهفته در واحد رشت برگزار می گردد و بازدید برای عموم آزاد است.

کد خبر 1784930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha