کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری ویژه برنامه‌های ۱۹ مهرماه

ویژه برنامه‌های ۱۹ مهرماه سالروز بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم توجه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، توسط نوجوانان و جوانان انقلابی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر ۱۳۹۱ با تلاش بیشتر به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری در مساجد اقدام می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد به کرسی های تلاوت، دیدار مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جمعه و امام جماعت مساجد و بازدید از کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ۱۹ مهرماه در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری است.

وی، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید پیمان بچه های مسجد با آرمان‌های امام و شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی‌های تلاوت را از دیگر برنامه‌های ۱۹ مهرماه در کانون‌های مساجد عنوان کرد.

این مقام مسئول اظهارداشت: اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، تقدیر و نجلیل از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و اعدای کتاب به کتابخانه های مساجد و اجرای پویش کتابخوانی «تنفس اوراق» از دیگر برنامه‌های ۱۹ مهرماه در کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری است.

حجت الاسلام حجت‌پناه افزود: با توجه به فرمایش مقام عظمای ولایت در همکاری و افزایش گسترش سطح تعامل با بسیج مساجد و محلات برای پیشبرد فعالیت های مسجد محور بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب هستیم.

کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری ویژه برنامه‌های ۱۹ مهرماه

کد خبر 1784937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha