خادمیاران رضوی نور امید را به ندامتگاه اصفهان بردند

ندامتگاه مرکزی اصفهان با حضور خادمیاران رضوی رنگ و بوی آزادی و امید به خود گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، خیر و برکت چهارشنبه‌های رضوی که مدت‌هاست با نام و یاد امام رضا( ع) در سرتاسر ایران گسترده شده‌است این بار منشأ آزادی هشت زندانی گرفتار جرائم غیر عمد و پهن شدن سفره معیشت برای هشت خانواده زندانی دیگر شد.
در این مراسم که پس از وقفه‌ای یکسال و نیمه، با همت و پیگیری دبیرخانه آستان قدس رضوی اصفهان و تلاش و همت گسترده کانون خدمت محله‌ای علی ابن‌ابی‌طالب بازار و با مشارکت خیریه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، اسدالله گرجی، مدیر ستاد دیه استان و علیرضا بابایی، مدیر زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان نیز در کنار خادمین امام رئوف و دهها تن از خیرین حضور داشتند.
این جلسه که با مداحی و قرائت زیارت امین‌الله آغاز و با تمسک به ساحت ائمه اطهار و علی‌الخصوص امام هشتم مزین شده بود با رایزنی برای آزادی  هشت زندانی جرائم غیر عمد ادامه یافت که با مشارکت خیرین مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۴۳۰میلیون تومان برای این امر خیر تأمین شد که مراحل قانونی این آزادی در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد گرفت.
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه پر برکت امام رضایی تعداد هشت پرونده معیشت برای کمک هزینه به خانواده‌های زندانیان نیازمندبا جمع آوری مبلغی به میزان ۴۰میلیون تومان‌ اختصاص یافت.

کد خبر 1785180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha