۵ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند در خراسان جنوبی توزیع شد

شرفی گفت: در راستای اجرای پویش «همه حاضر و مشق احسان» از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهرماه، پنج هزار و ۲۸ بسته تحصیلی با مبلغ ۲۷ میلیارد ریال بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی توزیع شد.

حسن شرفی-مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: پویش «همه حاضر و مشق احسان» در سطح همه شهرستان ها با هدف تامین نوشت افزار برای دانش آموزان تحت پوشش و خانواده های نیازمند در حال اجرا است.

وی در ادامه بیان کرد: این پویش از ۲۰ شهریور ماه شروع شده و تا ۲۰مهرماه ادامه داشته است که از آغاز این پویش تاکنون تعداد پنج هزار و ۲۸ بسته نوشت افزار با مبلغ ۲۷ میلیارد ریال از طریق خیرین و نیک اندیشان، موسسات خیریه و قرارگاه‌های جهادی و مردمی تهیه و در اختیار دانش آموزان خانواده های تحت پوشش بهزیستی قرار گرفت.

شرفی با اشاره به نحوه مشارکت در اجرای این پویش عنوان داشت: خیرین و نیک اندیشان می‌توانند جهت کمک به ادامه تحصیل خانواده های نیازمند و مشارکت در این پویش، کمک های خود را به شماره حساب مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی  ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ واریز نمایند.



مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان گفت: این بسته ها در تمام شهرستان های خراسان جنوبی به مناسبت سال تحصیلی جدید توزیع شده است و این پویش هنوز ادامه دارد.

کد خبر 1785340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha