راه اندازی کتابخانه در مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای مزرعه

محمدی از راه اندازی کتابخانه به همت کانون فرهنگی هنری صالحین در مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای مزرعه بخش فارغان شهرستان حاجی آباد خبر داد.

 یاسین محمدی_مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین بخش فارغان شهرستان حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری صالحین در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، اقدام به راه اندازی کتابخانه در مسجد روستای مزرعه کرد.

وی با بیان اینکه تاسیس کتابخانه موجب جذب نوجوانان و جوانان به مسجد می شود، افزود: افزایش سطح دانش و آگاهی نمازگزاران یکی دیگر از اهداف تاسیس کتابخانه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین بخش فارغان شهرستان حاجی آباد ادامه داد: این کتابخانه دارای بیش از 250 جلد کتاب در موضوعات مختلف دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، کودک و نوجوان، روانشناسی و کمک درسی است.

محمدی با بیان اینکه کتاب ها در شش قفسه در صحن مسجد چیدمان شده است، گفت: کتابدار برای کتابخانه تعیین شده است و کتابخانه نیم ساعت قبل از اذان ظهر و عصر و مغرب و عشا و یک ساعت بعد از نماز خدمات ارائه می کند.

وی مدت زمان امانت کتاب از کتابخانه مسجد را بین یک روز تا یک هفته اعلام کرد و افزود: نیروی دریایی سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حاجی آباد در راه اندازی کتابخانه با کانون فرهنگی هنری صالحین همکاری داشته اند.

گفتنی است؛ روستای مزرعه از توابع بخش فارغان شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران سال ۱۳۹۰ دارای جمعیت کل ۳۶۴ و جمعیت مرد ۱۷۸ و جمعیت زن ۱۸۶ و تعداد خانوار این روستا ۱۰۰ خانوار و دارای تعداد واحد مسکونی ۹۴ است.

کد خبر 1785346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha