لزوم حرکت مستمر ارتش در مسیر ولایت الله

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه شرایط امروزی جهان ایجاب می کند ارتش مکتبی و اسلام شناس در مسیر ولایت الله به راه خودش ادامه دهد، گفت: انواع و اقسام موانع در این مسیر در پیش است که جز با ولایت و امام نمی توان حل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز دوشنبه (۲۳ مهر) در دیدار با یگان های ارتش مستقر در خراسان جنوبی اظهار داشت: آنچه که در سرنوشت ایران و جهان در انقلاب رقم خورد و از وعده های خدا و رسول(ص) بوده است تحقق پیدا خواهد کرد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نقش ارتش را نمی توان پنهان داشت، افزود: در حالی که پیش از انقلاب، ایران دست همین هایی بود که امروز بر دنیا سلطه دارند. 

وی در ادامه بیان کرد: سوابق قبل هم حاکی از این بود که سرنوشت آینده مبهم است و امرای ارتش قبل از انقلاب وابسته به بیرون بودند اما پیکره ارتش که بچه های همین مروم بودند با ریسک و توکل در این جهت موضع گرفتند و به انقلاب پیوستند. 

آیت الله عبادی ادامه داد: این موضوع در سرنوشت انقلاب نقش بسیاری داشت در حالی که سلطه استعمار جهانی و استعمارگران غرب و شرق با درصد احتمالات قوی بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار ارتش هنگامی که به امام راحل پیوست از آن کارهای خالصانه بود، افزود: زمینه ابتدایی نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بود که اجرش را فقط خدا می تواند بدهد که در چنان شرایطی کار بزرگی را انجام دادند و این کار را ادامه می دهد. 

وی در ادامه عنوان داشت: ایجاب می کند ارتش مکتبی و اسلام شناس در مسیر ولایت الله به راه خودش ادامه دهد و انواع و اقسام موانع در این مسیر در پیش است که جز با ولایت و امام نمی توان حل کرد. 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است، افزود: ۴۶ سال از انقلاب می گذرد و روز به روز معنویت در ارتش جمهوری اسلامی و در هدفمند بودن در سیر الی الله و خار چشم دشمن بودن افزوده می شود و برگ برنده ای است که ارتش کسب کرده است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: امروز تمام جهان زیر سلطه تفکر زشت و شرک آمیز لیبرال دموکراسی غرب است و در سطح جهان بر هر جا مسلط شدند دست به جنایت زدند. 

وی در پایان بیان کرد: فقط قدرت است که می تواند آنان را سر جای خود بنشاند و امروز به برکت نیروهای مسلح مکتبی جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در مقابل ظلم بین الملل ایستاده اند.

کد خبر 1785599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha