اجتماع بزرگ حامیان محور مقاومت در کرمانشاه برگزار می‌شود

همزمان با تحولات جبهه مقاومت و اجرای پویش سراسری ایران همدل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، اجتماع بزرگ حامیان محور مقاومت با حضور مداحان برجسته کشور در مسجد النبی(ص) کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ستاد کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، هیئت رزمندگان اسلام و هیئت حدیث کساء حسینیه‌ ثقلین کرمانشاه، اجتماع بزرگ حامیان محور مقاومت را با حضور مداحان سرشناس و برجسته کشور برگزار می‌کنند.

این اجتماع بزرگ در لبیک به حکم شرعی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر کمک به مقاومت، تحلیل آخرین وضعیت جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین و جلب حمایت های مردمی برای پشتیبانی و تقویت رزمندگان مقاومت برگزار می شود.

براساس این گزارش، اجتماع بزرگ حامیان محور مقاومت روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه از ساعت ۲۰:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری و حضور مداحان برجسته و نام آشنای کشور حاج مهدی سلحشور، حاج مهدی رسولی، حاج یزدان ناصری و محمد مهدی دستمزد در مسجد النبی طاقبستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیلفروشان، همراه با برپایی موکب و خیمه مقاومت به منظور جمع آوری کمک های مردمی از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این مراسم است.

کد خبر 1785665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha