لزوم توجه کانون های مساجد به تربیت نسل دین باور

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری که امروز بر روی مسائل فرهنگی انجام می شود برای نسل آینده است، گفت: در این صورت نسلی معتقد به دین و دین یاور خواهیم داشت و باید کانون های فرهنگی هنری مساجد نسلی دین باور تربیت کنند تا دین یاور شوند.

حجت الاسلام حسین کمیلی-مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کار فرهنگی نیاز به حمایت نرم افزاری و سخت افزاری دارد.

وی با اشاره به اینکه دلیل حمایت و سرمایه گذاری بر روی کار فرهنگی این است جزو نیازهای ضروری جامعه محسوب می شود، گفت: مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به خوبی از کانون های فرهنگی هنری حمایت و بر روی برنامه های آنان سرمایه گذاری کنند.

حجت الاسلام کمیلی عنوان کرد: سرمایه گذاری که امروز بر روی مسائل فرهنگی انجام می شود برای نسل آینده است و نسلی معتقد به دین و دین یاور خواهیم داشت و باید در مسجد نسلی دین باور تربیت کنیم تا دین یاور شوند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون شاهد تربیت نسلی تراز هنرمند مسجدی نبوده ایم، افزود: نیاز به تربیت نسل تراز هنرمند مسجدی داریم و اگر هنرمندان ما مسجدی نباشند مخالف نظام می شوند.

حجت الاسلام کمیلی ادامه داد: اگر هنرمندان ما مسجدی باشند، زاویه دار با نظام نخواهند بود و گاهی می بینیم که برخی از سلبریتی ها کارهایی انجام می دهند که مخالف شرع است.

وی با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهاد تبیین گفت: کانون ها باید تبیین گر شوند و به میدان عمل بیایند و باید اقرار کنیم نه مساجد و نه دستگاه های فرهنگی در جهاد تبیین به وظایف خود به خوبی عمل نکرده اند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه جوانی جمعیت هم می توانند نقش آفرینی خوبی داشته باشند و تنها نباید در این زمینه شعار داد.

کد خبر 1785773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha