جذابیت‌های مساجد را افزایش دهیم

بهنام سعیدی با بیان اینکه باید جذابیت ها را در مساجد افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای رونق بخشی به مساجد، افزایش امکانات و نظافت این امکان معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهنام سعیدی در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، گفت: اتفاقاتی که امروز در منطقه رخ می دهد آینده ای روشن را هم برای فلسطین، حزب الله و هم برای ملت ایران رقم خواهد زد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آینده از آن محور مقاومت و ایران است، ابراز کرد: اتفاقاتی که رخ می دهد نه تنها به اراده جبهه مقاومت آسیبی وارد نمی کند بلکه اراده آنها برای مبارزه با رژیم صهیونسیتی را چند برابر می کند.
وی با اشاره به اینکه اسراییل غاصب تاکنون به موفقیتی دست نیافته است، اظهار کرد: آمریکا در طول یک‌ سال گذشته بیش از ۲ هزار مستشار به اسرائیل فرستاده است اما در طول این یک سال در میدان هیچ دستاوردی برای آمریکا و اسرائیل نداشته است.
سعیدی با بیان اینکه امروز حماس و حزب الله در صنایع دفاعی خودکفا شده اند، خاطرنشان کرد: با شهادت رهبر حزب الله ساختار آن نابود شدنی نیست.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اسرائیل در یک سال گذشته بیش از ۴۰ هزار کودک، زن و مرد بی گناه و بی دفاع را به خاک و خون کشیده اما در میدان هیچ دستاوردی نداشته است.
وی تصریح کرد: در اوج تهدیدات اسرائیل اما رهبر انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران با صلابت نماز جمعه تهران را اقامه فرمودند که این مهم نشان از اقتدار و شجاعت این رهبر حکیم و فرزانه دارد.
سعیدی عملیات وعده صادق ۲ را عملیاتی حساب شده برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق ۲ کاملا دقیق انجام شد که جا دارد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کنیم و عظمت این عملیات باید برای مردم تبیین شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جذابیت ها را در مساجد افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای رونق بخشی به مساجد، افزایش امکانات و نظافت این امکان معنوی است.

کد خبر 1785875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha