شهادت حافظ قرآن در آتش سوزی چادرهای آوارگان فلسطینی

فعالان رسانه‌ای فلسطینی در نوار غزه گفتند: تصویری از ««شعبان الدلو» حافظ قرآن کریم و مادرش را منتشر کردند که هنگام آتش گرفتن چادرهای آوارگان فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، اصحاب رسانه فلسطینی اعلام کردند: شهیدی که دو روز پیش در مقابل سوخته شدن پیکرش در داخل یکی از چادرهای دیرالبلح در نوار غزه مقاومت کرد، «شعبان الدلو» حافظ قرآن کریم و دانشجوی مهندسی بوده است.

به دنبال آتش سوزی چادرهای آوارگان فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها، تصویری از مرد جوان به نام شعبان الدلو در حالی که در داخل چادر خود در حال سوختن بود، منتشر و اعلام شد که او به همراه مادرش و دو نفر دیگر در قتل عام وحشیانه توسط رژیم اشغالگر اسرائیل به شهادت رسیده است.

فعالان رسانه‌ای فلسطینی در نوار غزه گفتند: این جوان (۱۹ ساله) حافظ قرآن کریم بوده و در رشته مهندسی تحصیل می کرده است.

الدلو در ویدیویی پیش از این ظاهر شده بود و به زبان انگلیسی صحبت کرد و پیامی را درباره رنج مردم نوار غزه در پرتو حملات وحشیانه به جهان ارسال کرده بود.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی سیصد و هفتاد و پنجمین روز است که به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و این حملات بیش از ۴۲ هزار شهید و نزدیک به ۱۰۰ هزار زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 1785899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha