شهدا مایه غرور ما هستند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهدا مایه غرور ما هستند و باید به عنوان الگویی ماندگار و اثرگذار به نسل جوان و نوجوان جامعه امروز معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امروز(۲۵ مهرماه)، در جلسه شورای اداری و شورای پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهارداشت: تدین، ایمان و ارادتی که مردمان لرنسبت به اهل بیت(ع) دارند ستودنی است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: باید بتوانیم شهدا را با اوج صداقت، شجاعت، غیرت و مردانگی را در سطح ملی و جهانی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهدای ما نشانه های غرور هستند و باید شخصیت شهدا به خوبی برای نسل جوان و نوجوان جامعه امروز معرفی کنیم.

خزایی با گرامیداشت نام و یاد شهدای لرستان خاطرنشان کرد: این منطقه از جغرافیای ما برجستگی هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد در استان لرستان و در طول تاریخ افراد زیادی بودند که در مقابل کفر ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به جامعه  اظهارکرد: خدمت به جامعه ایثارگر دنیایی از برکت را به زندگی ما ساری و جاری می کند.

خزایی در ادامه کاربرای رضای خداوند و اعتلای دین، پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری، اخلاص در عمل و ایمان را از ویژگی های بسیج عنوان کرد و گفت: این روحیات باید حفظ و تقویت شود. 

کد خبر 1786012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha