جهاد تبیین سنگر اصلی در مقابل دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: امروز در جنگ جهانی رسانه ها قرار گرفته ایم و جهاد تبیین سنگر اصلی در مقابل دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، در رویداد تبیینی جبهه مقاومت که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در ارومیه برگزار شد، افزود: باید بدانیم چه تکلیفی دراین شرایط برعهده داریم تا به آن عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت:  امروز در جنگ جهانی رسانه ها قرار گرفته ایم و جهاد تبیین سنگر اصلی در مقابل دشمنان است.

وی  با بیان اینکه باید عظمت جبهه مقاومت را بشناسیم، ادامه داد:  همچنین برای حمایت از این جبهه مقاومت باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام امامی افزود: زنان ما طلاهای خود را برای حمایت از جبهه مقاومت تقدیم کردند که این اهمیت، جایگاه و عظمت جبهه مقاومت را نشان می دهد و باید آن را شناخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مساوات، یاری رساندن و تبیین مولفه هایی هستند که باید برای حمایت از جبهه مقاومت محور قرار گیرد و به آنها عمل شود.

حجت الاسلام امامی گفت: در جنگی که دشمن راه انداخته، چندین کشور که خود را ابرقدرت می نامند برای نابودی و کوبیدن مستضعفان پشت سر اسراییل ایستاده اند.

کد خبر 1786134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha