داشتن کشوری مقتدر و پیشرفته در گرو قدردانی از شهدا است

سردار عبدالعلی روانبخش با اشاره به اینکه شهدا در قیامت می توانند شفیع ما باشند، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت را قدردان باشیم و قدردان کسانی که باشیم جان خود را در راه تامبن امنیت و آرامش فدا می کنند، آنگاه کشوری مقتدر و پیشرفته خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۷ مهرماه) مراسم تشییع پیکر مطهر شهید یاسین ملایی نژاد با حضور پرشور مردم شهید پرور و قدرشناس شهر جیرفت در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
سردار عبدالعلی روانبخش در این مراسم، گفت: در سال جاری ۴۶ نفر از نیروهای انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت جان و خون خود را نثار کردند تا این امنیت و آرامش که زیرساخت همه پیشرفت هاست شکل بگیرد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان ابراز کرد: هرگاه شهیدی تقدیم می کنیم آنگاه در می یابیم که امنیت به راحتی دست یافتنی نیست.
وی با بیان اینکه در سایه تلاش شبانه روزی همه نیروهای نظامی امنیت و آرامش محقق می شود، اظهار کرد: فراجا که در نوک پیکان برقراری امنیت و آرامش قرار دارد و در طول شبانه روز برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم خالصانه تلاش می کنند.
سردار روانبخش بیان کرد: شهید. یاسین ملایی یکی از با اخلاق ترین کارکنان ما بود که شهادت ایشان را به پدر بزرگوارشان تسلیت می گویم زیرا جوانی برومند و مخلص بود  و داغ جوان برای خانواده سنگین است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: همچنین شهادت شهید یاسین ملایی نژاد را به پدر بزرگوارشان تبریک می گویم که چنین فرزندی را تربیت کردند که لیاقت پیدا کرد که شهید شود.
وی از شهادت به عنوان مرگ عزتمندانه یاد کرد و خاطرنشان کرد: شهید ملایی نژاد با باورهای دینی برای حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرد و خدا هم مرگ عزتمندانه که همانا شهادت است. را به او عطا کرد.
سردار روانبخش با اشاره به اینکه شهدا در قیامت می توانند شفیع ما باشند، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت را قدردان باشیم و قدردان کسانی که باشیم جان خود را در راه تامبن امنیت و آرامش فدا می کنند، آنگاه کشوری مقتدر و پیشرفته خواهیم داشت.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: لازمه پیشرفت کشور اقتدار است که این مهم با قدرشناسی مردم از مقام و جایگاه شهدا که جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش در طبق اخلاص گذاشتند، محقق می شود.
وی گفت: خداوند به قدم هایی که برای تأمین و حفظ نظم و امنیت بر داشته می شود اجر می دهد و مردم قدرشناس شهدا هستند.

کد خبر 1786157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha