رژیم غاصب صهیونیستی در بن‌بست روانی قرار دارد

امام جمعه شهر پاتاوه با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در بن‌بست روانی قرار گرفته، گفت: بیش از پنج هزار و ۵۰۰ اسرائیلی در شش ماه نخست جنگ از مناطق اشغالی مهاجرت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سیدرحمت الله سیادت» ظهر امروز(۲۷مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه، ضمن توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به موضوع تقوا و برکات عفت ورزی جنسی به بیان سخنی از امام محمد باقر (ع) اشاره و اظهار کرد: «به خدا سوگند، شیعه ما فقط کسی است که تقوای الهی دارد و خدا را اطاعت می کند».

امام جمعه شهر پاتاوه با اشاره به اینکه خداوند متعال به انسان های عفیف وعده داده که آنها را از فضل خویش بهره مند سازد، گفت: این رحمت به صورت های مختلفی از جمله مهیا شدن زمینه ازدواج بهتر (آنچنان که پس از دوران صبر و عفت ورزی حضرت یوسف علیه السلام زلیخا جوان شده و به وصال هم رسیدند)، باز شدن چشم بصیرت مثل شیخ رجب علی خیاط، دارای دید برزخی، علم و معنویت بالا و مفید خدا به او می دهد.

وی به بعضی از راه های جلوگیری از طغیان جنسی اشاره کرد و افزود: دوری از دوستی های نامشروع و خودداری از اختلاط با نامحرمان، سرگرم شدن به درس، بحث، پژوهش و شرکت در مجالس دینی، پرهیز از دیدن، خواندن و شنیدن داستانها، رمان ها و فیلم های گمراه کننده، پرهیز از شنیدن موسیقی های حرام و آوازه های مناسب مجالس لهو و لعب و نگاه کردن به صورت نامحرمان، پرهیز از پرخوری و ضعیف کردن نفس اماره با روزه به ویژه در روزهای دوشنبه و پنجشنبه، تلاوت قرآن و نماز با حضور قلب، ورزش و پر کردن ساعات بیکاری، دوری از هرزه نگاری جنسی در فضای مجازی، حجاب و پوشش از جمله این موارد هستند.

حجت الاسلام سیادت در ابتدای خطبه سیاسی با گرامی داشت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان ورزش پیاده روی در شهر پاتاوه، گفت: خداوند متعال در آیه ۲۴۷ سوره بقره فرمودند: «خداوند او یعنی طالوت را بر شما برتری داده و علم و قدرت جسم او را وسعت بخشیده ) همچنین در آیه ۱۲ سوره یوسف می‌فرماید «ای پدر، فردا او را با ما به صحرا بفرست (یوسف) تا در چمن گردش و بازی کند».

خطیب نماز جمعه پاتاوه با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص)فرمودند «مومن نیرومند، نزد خداوند بهتر و محبوبتر از مومن ضعیف است»، ادامه داد: امام صادق علیه السلام فرمودند: «شادابی در ۱۰ چیز است از جمله پیاده روی».

وی در فراز دیگری از خطبه سیاسی نماز به برکات منطق مقاومت از لسان مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: در ادبیات سیاسی بین المللی عنوان مقاومت به شیوه امام(ره) یک عنوان است، سیاستمدار و صاحب نظر غربی و آمریکایی می‌گوید: «دکترین مقاومت خمینی(ره) با تمام توان شاهرگ‌های سیطره غرب و آمریکا را هدف گرفته است».

حجت الاسلام سیادت خاطرنشان کرد: ایران ام القرای مقاومت، لبنان افتخار مقاومت، یمن شمشیر مقاومت، عراق پا به پای مقاومت و سوریه همراه مقاومت هستند.

امام جمعه شهر پاتاوه همچنین به زخم‌های کاری مقاومت بر پیکره رژیم کودک کش اسرائیل اشاره کرد و گفت: سه هدف اعلامی ناکام رژیم صهیونیستی آزادی اسرا، نابودی حماس و اشغال شمال غزه هستند.

وی حدود هزار کشته و ۱۰ هزار زخمی رژیم، ناامنی ۹۳۵ شهرک صهیونیستی با حملات حزب الله و یمن، سقوط اقتصاد رژیم اشغالگر، صدها میلیارد دلار خسارت اقتصادی، تعطیلی کامل بندر ایلات را از جمله برخی از مشکلات رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

حجت الاسلام سیادت با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل در بن‌بست روانی قرار گرفته، افزود: بیش از پنج هزار و ۵۰۰ اسرائیلی در شش ماه نخست جنگ از مناطق اشغالی مهاجرت کردند و با افزایش ۱۴۵ درصدی تهدید به خودکشی در میان شهرک نشین‌های اشغالی افزایش یافته و حدود ۱۵۰ هزار نفر آواره شده و حکومت در برابر مقاومت پریشان و مستأصل شده است.

خطیب جمعه شهر پاتاوه با اشاره به اینکه هرروز مخالفان رژیم سفاک اسرائیل در سطح جهانی رو به افزایش است، تصریح کرد: در سطح جهانی، مخالفان رژیم در ۶۰ کشور و ۳۰ دانشگاه ماه ها است تظاهرات می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مخالفان داخلی نتانیاهو به دنبال محاکمه او هستند بر موضع محکم حماس مبنی بر آزادی اسرای فلسطینی اشاره کرد و افزود: ۵۰۰ هزار نفر از معترضان به نتانیاهو همچنان شنبه‌ها تظاهرات می‌کنند.

حجت الاسلام سیادت کاهش ۵۰ درصدی محبوبیت حزب نتانیاهو و کاهش ۶۶ درصدی اعتماد به پیروزی نهایی اسرائیل در جنگ غزه را یادآور شد و گفت: سردار سلامی وعده صادق ۲ را فقط یک هشدار دانست و گفتند درس بگیرید.

کد خبر 1786165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha