وقتی هنرمندان و شخصیت‌های مشهور خارجی و عربی «سنوار» را می‌ستایند

شخصیت‌ها و هنرمندان معروف خارجی و عربی در صفحه‌های خود شهادت «یحیی سنوار» را تسلیت گفتند و شهادت او را قهرمانانه توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، شخصیت‌ها و هنرمندان معروف خارجی و عربی در صفحه‌های اجتماعی خود شهادت «یحیی سنوار» در جریان درگیری مسلحانه با ارتش اشغالگر در شهر رفح را تسلیت گفتند.

«دن بیلزریان» بازیگر آمریکایی در صفحه خود نوشت: هر کسی که با عاملان نسل کشی یعنی تروریست های اسرائیلی مبارزه کند، یک قهرمان است. سنوار در آرامش باش.

وی در پست دیگری نوشت: رسانه های یهودی به مردانگی حمله کردند، زیرا اگر جهان مردان بیشتری مانند سنوار داشته باشد، حملات تروریستی، اشغالگری و نسل کشی اسرائیل از مدت ها قبل متوقف شده بود.

«اریک ورسو» سازنده محتوای آمریکایی، در صفحه اجتماعی خود سنوار را تحسین کرد و گفت که اشغالگران سعی کردند توصیفات نادرستی را به او بچسبانند و به او توهین کنند، اما او در حین مبارزه به عنوان قهرمان درگذشت.

 ورسو به سنوار به خاطر دفاع از وطن و جنگیدن تا آخرین لحظه عمرش سلام نظامی داد.

 او به دنبال کنندگانش نسبت به دروغ‌های رسانه‌ها درباره سنوار هشدار می‌دهد.

«شیخ موزا بنت ناصر، مادر امیر قطر»، در رثای السنوار گفت: نام یحیی به معنای کسی است که زندگی می کند، گمان می کنید که مرده است، اما او زنده است. مانند یحیی بن زکریا که همین نام را دارد، زنده می ماند و آنها خواهند رفت.

 «محمد سلام» هنرمند مصری نیز در صفحه خود در اینستاگرام خود شهادت سنوار را تسلیت گفت و تصویری از خود را ضمیمه کرد و در پستی نوشت: یحیی سنوار، زندگی روزی اوست و زنده است و نمی میرد.

 «مهنا الحبیل» پژوهشگر عرب در رثای «سنوار» با کلماتی گفت: عقل آنها را فلج کردی و دست راستت فلج نیست... آنها با دستانشان شکست روح خود را تضمین کردند. تو کار را بر آنان سخت کردی و پیشانی ات نیفتاد. شوقی ما را برگرداند تا با عمر مختار برایت بخوانیم، زنده باد فلسطینت..

« خالد علی» وکیل، سیاستمدار  مصری نیز با تسلیت شهادت سنوار نوشت: رفتن افسانه‌ای و فقدان دردناک یک رهبر استثنایی که با افتخار، سربلندی و شهامت از سرزمین عرب‌های شکست خورده گذشت. یحیی سنوار خداحافظ.

«جمعان الحربش» نماینده پیشین مجلس امت کویت در پلتفرم ایکس نوشت: سنوار شهید شد همانگونه که قهرمانان امت شایسته آن هستند، در روی زمین نه زیر زمین.

الحربش نوشت: ابا ابراهیم شما در وجدان ملت زنده و مایه الهام قهرمانان آن هستید و امیدواریم که اکنون در بهشتی به وسعت آسمان‌ها و زمین باشید.

شخصیت‌ها معروف دیگر نیز در صفحه های خود شهادت یحیی سنوار را تسلیت گفتند که صهیونیست‌ها آیا فکر می کردند که انتشار فیلم سنوار آنها را خوب جلوه می دهد، اما برعکس کسانی که با او مخالف هستند، نیز به شجاعت و مقاومت او احترام می گذارند.

کد خبر 1786214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha