شماره جدید نشریه «اکو آو اسلام» با موضوع سید مقاومت منتشر شد

ترجمه زبان تایی نشریه «اکو آو اسلام» به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ترجمه زبان تایی نشریه «اکو آو اسلام» به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند و با همکاری مؤسسه بین‌المللی الهدی منتشر شد.

در این نشریه، به بررسی زندگی‌نامه، نقش برجسته این شهید گرانقدر در مقاومت لبنان در قالب مقالات و پیام‌های تسلیت از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام و لبنان پرداخته می‌شود.

این نشریه با نگاهی به رویدادهای اخیر و مقالاتی در خصوص شهید سیدحسن نصرالله سید مقاومت، به صورت تورق آنلاین در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

گرامیداشت سید مبارز نوشته حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور، گفتمان تمدنی در برابر گفتمان مقاومت از احمد ره‌دار، مواجهه عقل و جهل به قلم محمد ایمانی، نقش سید مقاومت در تمدن نوین اسلامی نوشته محسن الویری، بخشی از مطالب این نشریه است.

همچنین نوشتاری از حبیب‌الله بابایی و مولانا سید ایمان احمد، به همراه اخبار و گزارش های متنوعی درباره شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در شماره جدید نشریه «اکو آو اسلام» ارائه شده است.

کد خبر 1786285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha