عقیدتی سیاسی یک نهاد ولایتمدار و پیرو رهنمودهای رهبری است

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به نقش و جایگاه عقیدتی سیاسی، گفت: عقیدتی سیاسی یک نهاد ولایتمدار و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری است که برای ارتقای روحیه معنوی کارکنان فراجا فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محمد محمدی نماینده عقیدتی سیاسی قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان و حجت الاسلام امیری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند. 

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این دیدار، با اشاره به نقش و جایگاه عقیدتی سیاسی، گفت: عقیدتی سیاسی یک نهاد ولایتمدار و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری است که برای ارتقای روحیه معنوی کارکنان فراجا فعالیت می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود:عقیدتی و سیاسی با هدف آگاهی و بصیرت افزایی در درون خود و در بیرون از یگان ویژه تلاش می کند.
وی با بیان اینکه عقیدتی سیاسی با محوریت قرآن و عترت  فعالیت دارد، تصریح کرد: این مهم باعث افزایش سطح سلامت و روحیه ایثار و از خود گذشتگی در کارکنان آن می شود. 
حجت الاسلام حسینی یکی از کارهای عقیدتی سیاسی در قرارگاه پلیس راه را افزایش روحیه معنوی پرسنل دانست و خاطرنشان کرد: افزایش باورها و اعتقادات کارکنان باعث افزایش سطح سلامت کار آنها می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به وجود ظرفیت های فرهنگی و هنری در جنوب کرمان، اظهار کرد: متاسفانه زیرساخت های فرهنگی و هنری پاسخگوی نیاز هنرمندان و اصحاب فرهنگ نیست.
وی عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری؛ اگر کارهای فرهنگی را به صورت تشکیلاتی انجام دهیم نتیجه بخش خواهد بود بنابراین باید از انجام کارهای فرهنگی به شکل جزیره ای پرهیز کرد.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: برای تحقق این مهم همه دستگاه ها و متولیان فرهنگ باید همراه باشند و در این حوزه کمک کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه فرهنگ در همه حوزه ها تاثیر دارد، گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با عقیدتی سیاسی قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان را داریم.

گفتنی است؛ در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از نماینده عقیدتی سیاسی قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان و حجت الاسلام امیری کادر این قرارگاه تجلیل کرد.

کد خبر 1786325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha