تنخواه‌کارت کانون‌های مساجد کشور صادر می‌شود

محمدیان گفت: به منظور واریز هزینه های حمایتی، تنخواه کارت کانون های فرهنگی هنری مساجد صادر می‌شود و در اختیار مدیر کانون قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدتقی محمدیان امروز (شنبه، ۲۸ مهر) در جمع کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان گفت: در حال حاضر ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری ثبت شده در کشور وجود دارد.

معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: در حال حاضر همه همکاران به عنوان یک خانواده در کنار هستیم و باید بر اساس اقتضائات امروز سیستم را اداره کرد.

وی با تاکید بر تغییر نوع نگاه به کانون ها، گفت: باید ستاد بودن احیا و مانع زدایی انجام شود و برای کانون ها خط مشی گذاری و برنامه ریزی انجام شود.

محمدیان با اشاره به صدور تنخواه کارت کانون های مساجد، افزود: این تنخواه کارت به نام کانون فرهنگی هنری مسجد صادر و در اختیار مدیر کانون قرار می گیرد و در طول سال در این کارت هزینه های حمایتی واریز خواهد شد.

وی اظهارداشت: با این روش کانون های فرهنگی هنری مساجد اداره شده و می توانند روی پای خودشان بایستند و فعالیت انجام دهند.

معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: تا کنون این کارت برای کانون های راهبر شهرستان ها و بخشی از کانون های اهل سنت و کانون خواهران کشور صادر شده است.

وی با اشاره به عضویت کانون ها در صندوق هنرمندان، گفت: رسته عضویت کانون های مساجد در صندوق هنر تغییر کرده و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در رسته فرهنگ و هنر عضو صندوق شوند.

محمدیان، برگزاری سینما مسجد، طرح همت، کانون های نخبه پرور و تربیت محور و ارائه ۱۸ خدمت به بچه های مسجد را از اقدامات انجام شده برشمرد.

در این جلسه، کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 1786332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha