یوم الله‌ ۱۳ آبان باشکوه‌تر برگزار شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کنیم یوم الله‌ها به ویژه ۱۳ آبان هر سال باشکوه‌تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «یدالله رحمانی» امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت، اظهار کرد: دشمن فکر می‌کند با شهید کردن عزیزان ما شعله مقاومت را کمتر می‌کند، ولی نمی‌داند که این موضوع باعث می‌شود خشم مردم نسبت به استکبار روز به روز پررنگ تر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سالروز تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر امام (ره) «انقلاب دوم»، روز دانش آموز و همچنین تبعید حضرت امام (ره) به نام یوم الله را به جا و پسندیده دانست.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم یوم الله‌ها به ویژه ۱۳ آبان هر سال باشکوه‌تر برگزار شود، گفت: با توجه به شرایط جهان و منطقه، کشتار بی‌رحمانه صهیونیست‌ها در منطقه که جامعه جهانی سکوت اختیار کرده‌اند ولی در در مورد مسائل بسیار بسیار کم اهمیت واکنش نشان می‌دهند و قطعاً تاریخ در این زمینه قضاوت خواهد کرد، باید حضور باشکوهی داشته باشیم.

رحمانی تقارن چهلم شهدای مقاومت با مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان را بسیار حائز اهمیت دانست و بر برگزاری باشکوه این آئین‌ها تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به قیام ۱۹ آبان مردم گچساران اشاره کرد و افزود: با توجه به این قیام و شهادت ۶ نفر از مردم استان در این قیام، باید تلاش کرد این رویداد به ثبت ملی برسد و مراسمی نیز برگزار شود.

وی بر تلفیق و جمع‌بندی نهایی پیشنهادهای مطرح شده در این نشست توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی محوریت کار را در اختیار بگیرند و سایر دستگاه‌ها نیز همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

رحمانی بر تبیین عمق خیانت استکبار و رژیم صهیونیستی تاکید کرد و یادآور شد: باید در زمینه تقویت روحیه و ارتقاء سطح آگاهی مردم تلاش کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی تمهیدات لازم امنیتی در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مشارکت دانشجویان و دانشگاهیان همچنین توجه به برنامه‌های تاثیرگذار نیز یک ضرورت است.

وی مشارکت مردم در برنامه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: پیش بینی برنامه‌ها برای جلوگیری از گسست نسلی، متناسب سازی برنامه‌ها با ذائقه دانش آموزان، پیش بینی برنامه‌های تبیینی و تهیجی و همچنین برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 1786339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha