مرداوی: با شهادت «یحیی سنوار» شروط ما برای مذاکره تغییر نخواهد کرد

محمود مرداوی، رهبر حماس تایید کرد شرایط حماس در مورد مذاکرات آتش بس پس از شهادت یحیی سنوار تغییر نخواهد کرد و ما رهبر جدیدی را برای جنبش انتخاب می‌کنیم و سپس در مورد هر پیشنهادی در مورد آتش بس بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موقع حماس، «محمود مرداوی» یکی از رهبران جنبش حماس گفت: خون فرمانده یحیی سنوار تا روز قیامت صهیونیست‌های جنایتکار و همراهان آنان و ضربات دردناکی را که به غزه و کرانه باختری وارد کردند، نفرین خواهد کرد.

وی گفت: با ایمان به خدا و مقاومت مردمان خود، مرحله بعدی به پیروزی و رهایی  خواهیم رسید.

وی، یحیی سنوار را نویسنده نوشته‌های مهمی توصیف کرد که نشان دهنده درس‌ها و فرهنگ برای همه همرزمانش بود.

مرداوی تاکید کرد: شرایط حماس در مورد مذاکرات آتش بس پس از شهادت یحیی سنوار تغییر نخواهد کرد و ما رهبر جدیدی را برای جنبش انتخاب می‌کنیم و سپس در مورد هر پیشنهادی در مورد آتش بس بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: مقررات سازمانی ما بر انتخاب جانشین یحیی سنوار به عنوان رئیس جنبش حماس خواهد بود و شرایط کنونی به سمت کوتاه شدن مدت زمان انتخاب رهبر جدید برای جنبش سوق داده است که این یک رویه طبیعی است و این انتخاب، طولانی نخواهد شد.

جنبش حماس شهادت یحیی سنوار را به مردم فلسطین  و مردم آزاده جهان تسلیت گفت و تأکید کرد که او یکی از نجیب‌ترین و شجاع‌ترین مردانی است که زندگی خود را وقف فلسطین کرد و در راه رهایی آن جان خود را فدا کرد.

شهید سنوار، فرمانده عملیات طوفان‌الاقصی بود؛ بدون عقب‌نشینی پیشروی کرد، سلاح خود را کشید، با ارتش اشغالگر در خط مقدم مقابله کرد و از سرزمین پرافتخار غزه دفاع کرد.

شهادت برادر یحیی سنوار و همه رهبران مقاومت تنها بر قدرت، استحکام و عزم جنبش حماس و مقاومت ما خواهد افزود. به راه آنها ادامه خواهیم داد و به خون و فداکاری‌های آن‌ها وفادار خواهیم ماند.

کد خبر 1786342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha