شهدای جبهه مقاومت، ستارگان بی همتای جامعه بشری هستند

حجت الاسلام قدیریان، با بیان اینکه جریان مقاومت و مقابله با دشمن سفاک و غاصب صهیونیستی متوقف نخواهد شد، گفت: شهادت رهبران جبهه مقاومت همان آثار حیاتشان را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با تبریک و تسلیت شهادت جناب آقای یحیی السنوار فرمانده شجاع و مجاهد خستگی ناپذیر فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس،به خبرنگار شبستان گفت: شهدای جبهه مقاومت ستارگان بی همتای جامعه بشری هستند که رفتنشان هم آثار حیاتشان را دارد و برای همیشه در عقول و قلوب مومنین جاری و زنده و جاودان هستند.

وی با بیان اینکه یحیی سنوار تا ابد اسطوره نام آور فلسطین خواهد بود و نام و یاد و تفکر او زنده خواهد ماند،  ابراز کرد: حیات و جریان مقاومت از شهادت رهبران مبارز و مجاهد آن متأثر می شود اما حتی برای لحظه ای از مبارزه و مقابله با دشمن سفاک، غاصب و جنایتکار صهیونیستی متوقف نخواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه، با بیان اینکه شهادت رهبران مقاومت خون تازه ای به شریان های جبهه حق تزریق می کند، اظهار کرد: مقاومت با حذف فیزیکی رهبران حماس و حزب الله از بین نمی رود چرا که با شهادت مغنیه ها، هنیه ها، سید حسن نصرالله ها و ابو ابراهیم ها، این تفکر ارزشی را تکثیر کرده و امروز صدها هنیه، مغنیه، سید حسن و یحیی السنوار در مقابل این رژیم خونخوار سربلند کرده اند.

وی گفت: شهادت پرافتخار و مبارزه تا آخرین نفس شهید السنوار در مقابل رژیم غاصب اسرائیل، نمادی بارز از صبر و صلابت و مقاومت مردم فلسطین در بازپس گیری سرزمین های اشغال شده و آزادی قدس شریف است. چهره تا آخر مصمم  به مقابله با صهیونیست او  هیچگاه از یادها نخواهد رفت

حجت الاسلام قدیریان، با بیان اینکه ترور شخصیتی و به دنبال آن حذف فیزیکی شهید السنوار، جنگ به سبک صهیونیست ها است، اظهار کرد: انتشار آخرین تصاویر از مبارزه سلحشورانه این رهبر مجاهد که در لباس رزم و در تقابل رو در رو با دشمن تا دندان مسلح، نه در داخل تونل های زیر زمینی بلکه در خط مقدم به شهادت رسید باری دیگر خط بطلانی بر تمامی جنگ های روانی و رسانه ای صهیونیست ها کشید.

وی شهید السنوار را طراح عملیات طوفان الاقصی و کابوس صهیونیست ها خواند و گفت: پرچم مقاومت هیچ گاه بر روی زمین نخواهد ماند امروز از هر قطره خون رهبران شهید مقاومت، هزاران مجاهد فی سبیل الله سر برآورده و باصلابت تر از قبل در مسیر آزادی قدس شریف گام بر می دارند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به اجرای پویش نصر مقاومت در راستای حمایت از محور مقاومت در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد و گفت: فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه نیز در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با هر توان و ظرفیتی که دارند برای جمع آوری کمک های مردمی و یاری رساندن به محور مقاومت پای کار آمده اند.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از اقدامات رژیم سفاک اسرائیل با بهره گیری از قدرت رسانه و سانسور اخبار و واقعیت های موجود در سرزمین های اشغالی، غزه و لبنان به انجام می رساند، خاطرنشان کرد: تولید محتواهای چند رسانه ای در حمایت و روشنگری و بصیرت افزایی در خصوص جبهه مقاومت یکی از کار ویژه های دیده شده در پویش نصر مقاومت است.

کد خبر 1786351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha