«سودابه ضرغام‌نژاد» فرماندار دهگلان شد

«سودابه ضرغام نژاد» در مراسمی با حضور مسئولان کردستان به عنوان فرماندار دهگلان و نخستین فرماندار زن کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، آرش لهونی استاندار کردستان امروز شنبه (۲۸ مهرماه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار دهگلان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت استان کردستان از اولویت‌ها است و برای تمام شهرهای استان در حوزه‌های مختلف برنامه داریم.

وی استفاده از ظرفیت مرز، زیرساخت‌های صنعتی، بخش کشاورزی و توجه به نیروی انسانی را برای تحقق اهداف مهم دانست و افزود: توجه به نیروهای بومی و توانمند دهگلان مدنظر قرار می‌گیرد.

وی اذعان کرد: دهگلان به مرکز استان کردستان نزدیک بوده و بستر توسعه در این شهرستان فراهم است.

استاندار کردستان یادآور شد: استفاده از ظرفیت بانوان نیز در دولت چهاردهم مورد تاکید است برهمین اساس از توانمندی بانوان استفاده می‌وشد و امروز نیز اولین انتصاب در کردستان با انتخاب یک بانوی توانمند در پست فرمانداری دهگلان شکل گرفت.

«سودابه ضرغام‌نژاد» فرماندار دهگلان شد

امام جمعه دهگلان نیز در این جلسه اضافه کرد: انتخاب یک بانو به عنوان فرماندار نشان از شایستگی بانوان این مرز و بوم دارد و برای همکاری با فرماندار جدید دهگلان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

ماموستا عبدالسلام محمدی افزود: بانوان جامعه ما می‌توانند زمینه رد و تعالی را در این دیار فراهم منند.

سودابه ضرغام نژاد فرماندار دهگلان نیز تصریح کرد: مسئولیت زن ومرد نمی‌شناسد و همه باید برای رفع مکشلات همکاری کننذ و با همدلی و همراهی برای توسعه قدم برداریم.

در این مراسم از تلاش‌های حمید معتصمی فرماندار سابق دهگلان تقدیر و سودابه ضرغام‌نژاد به عنوان فرماندار جدید دهگلان معرفی شد.

کد خبر 1786369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha