قبولی تمامی کارها در قبال قبولی نماز است

داوطلب با بیان اینکه نماز یک ارزش دنیایی و یک ارزش فردی دارد، خواستار انجام کارهای خلاقانه در ترویج این مسئله مهم شد و گفت: قبولی تمامی کارهای ما در قبال قبولی نماز ما است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان امروز(شنبه، ۲۸ مهر) در جلسه شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، شهادت «یحیی سنوار» یکی دیگر از رهبران جبهه مقاومت اسلامی حماس  که عزت را برای اسلام و مسلمین در جهان به نمایش گذاشت تسلیت گفت و افزود: نحوه شهادت «یحیی سنوار» عزت، مقاومت و مردانگی را به نمایش و به رخ جهانیان کشید.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه خداوند شر اسرائیل و ایادی اش را از دنیا و سرزمین‌های اسلامی بردارد گفت: امیدواریم ملت مسلمان چه شیعی و چه سنی در سراسر جهان با عزت، اقتدار، امنیت و اعتبار زندگی کنند و از همه نعمات امنیت و آسایش و رفاه بهره مند شوند.

داوطلب تصریح کرد: در فلسطین و غزه کودکان به فجیح ترین شکل جان میدهند تا اسلام بماند و این خیلی مهم است در حالیکه این کودکان، زنان و مظلومان هیچ سپر دفاعی از خودشان ندارند اما همه برای اسلام و مسلمین سپر شده اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند حرمت این خون های پاک را پیروزی مسلمین در سراسر جهان قرار دهد به مسئله نماز در ادارات اشاره و اظهار کرد: اگر اول ساعت هفته را به بحث نماز و چگونگی بالا بردن کیفیت نماز در بین کارکنان اختصاص دادیم جای تشکر و قدردانی است.

داوطلب تصریح کرد: در بحث نماز می بایست بی‌ریا و دلی وارد جلسات شویم و هر کاری که به ذهنمان میرسد برای ترویج آن انجام دهیم.  

وی اذعان کرد: در بحث نماز یک موافقت‌نامه کشوری داریم که چند موضوع آنجا نوشته شده که از جمله کارهای پژوهشی، ابداعی، منطقه‌ای، استانی و کشوری هستند که می توان طبق این موافقت نامه ها جلو برویم زیرا احادیث در خصوص نماز از ائمه اطهار(ع)، بزرگان دین، رهبر معظم انقلاب امام(ره) زیاد است.  

داوطلب با بیان اینکه نماز یک ارزش دنیایی و یک ارزش فردی دارد افزود: محال است کسی که نماز می‌خواند اخلاق خوبی با همسر و فرزندان و اطرافیانش نداشته نباشد و اگر نیست باید تمرین کرد که این ارزش را کسب کنیم.

وی در ادامه خدمت در بنیاد شهید را فرصت مغتنمی دانست که می بایست غنیمت شمرد و گفت: همه باید کمک کنند تا در شورای نماز کارها به نحو احسنت انجام شود و همه ما جزو اعضای شورای نماز باشیم.

داوطلب خواستار انجام کارهای خلاقانه از روابط عمومی شد و ادامه داد: در اهمیت نماز باید کارهای قشنگی انجام شود و می توان این کارهای خلاقانه در پیشانی فعالیت های بنیاد شهید باشد.

وی با اشاره به نظارت دستگاهای اجرایی توسط بنیاد شهید در مقوله نماز اظهار کرد: شهید نام خداوند است و این را قدر بدانیم که دستور فرمان خدا را به بهترین شکل انجام می دهیم.  

داوطلب همچنین خواستار برپایی مسابقاتی با رویکرد نماز در بین دانش آموزان شاهد و ایثارگر و فرزندان کارکنان بنیاد شهید شد و گفت: نقاشی، دل نوشته، عکس و... می توان خلاقانه با موضوع نماز برگزار شود و یا امامان جماعات چند دقیقه در طول هفته احکام نماز را توضیح دهند.  

وی تصریح کرد: همچنین معتمدین، نخبگان، فرهیختگان ما یک کار پژوهشی برای نماز انجام دهند که کار بسیار خوبی است.

داوطلب ضمن تاکید بر اینکه، نماز را جدی بشمارید خاطر نشان کرد: قبولی تمامی کارهای ما در قبال قبولی نماز ما است، زیرا وقتی احکامی به این صراحت در خصوص نماز دارم اگر نماز ما قبول نباشد هیچ کار ما چه شخصی، خانوادگی و اجتماعی درست انجام نمی شود.  

وی گفت: باید نماز را داخل خانه ها و داخل قلب و فکر بچه‌ها برد.

قبولی تمامی کارها در قبال قبولی نماز است

قبولی تمامی کارها در قبال قبولی نماز است

قبولی تمامی کارها در قبال قبولی نماز است

کد خبر 1786377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha