رفع مشکلات چندین ساله استان اصفهان را سرلوحه کار خود قرار دادیم

استاندار سابق اصفهان گفت: حضور در مناطق محروم و رفع مشکلات چندین ساله مردم از تأکیدات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود که تلاش کردیم این تأکیدات و سیره رئیس جمهور شهید را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار سابق اصفهان در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی، بالاخص شهید جمهور آیت الله رئیسی، اظهار کرد: قطعا در یک دوی امدادی هستیم و بایستی در یک مسیر هم‌افزا تلاش کنیم تا کشور عزیز و مردم شریف‌مان در مسیر موفقیت باشند.
وی ادامه داد: مردم استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۱ درصد و در سال ۱۴۰۳ حدود ۴۹ درصد در انتخابات مشارکت داشتند و این رشد مشارکت مردم، گویای این است که استان رو به جلو حرکت کرده است.
استاندار سابق اصفهان بیان کرد: حضور در میان مردم، حضور در مناطق محروم و رفع مشکلات چندین ساله مردم از تأکیدات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود که تلاش کردیم این تأکیدات و سیره رئیس جمهور شهید را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
مرتضوی ضمن اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و توانمندان استان به دور از نگاه و جناح سیاسی، گفت: قریب به ۴۰ نفر از مدیران توانمند استان متعلق به گرایش‌های دولت چهاردهم هستند ولیکن در دولت سیزدهم از ظرفیت این مدیران استفاده شد و توجه یک طرفه به مدیران استان نداشتیم.
مرتضوی همچنین به سفرهای شهرستانی شورای اداری استان نیز اشاره کرد و افزود: ۱۳۵۰ مصوبه لازم‌الاجرا حاصل سفرهای شهرستانی شورای اداری استان به تمامی شهرستان‌ها بود و حضور در روستاها و مناطق کم برخوردار را در اولویت خود قرار دادیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: در دولت سیزدهم یک شاخصه بسیار مهم وجود داشت و آن دسترسی آسان و سریع استانداران به رئیس جمهور بود که همین موضوع گره‌های چندین ساله استان‌ها را باز کرد.
استاندار سابق اصفهان بخشی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان را برشمرد و طرح‌های تأمین آب استان که در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی و آغاز شد را تشریح کرد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، ۷۶۰ کیلومتر از عملیات پروژه انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان لوله‌گذاری شده است.
استاندار سابق اصفهان اظهار کرد: اگر موفقیت‌هایی در سه سال اخیر حاصل شد، عملکرد همه مدیران استان و زحمات مدیران استان به دور از جناح بندی‌های سیاسی است.
مرتضوی همچنین در پایان برای جمالی نژاد، استاندار جدید اصفهان و دولت چهاردهم آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 1786381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha