کمک‌های مردمی‌ چنارانی‌ها به غزه، یمن و لبنان 

تاکنون بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در چناران برای مردم غزه، یمن و لبنان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امام جمعه چناران گفت: برادران و خواهران دینی ما در لبنان، یمن و غزه با جنایت‌های بیشمار رژیم اشغالگر در حال حراست از سرزمین های خود هستند لذا آنان نیازمند کمک و یاری هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری از عموم مردم خواست تا کمکهای خود را به جمعیت هلال‌ احمر چناران تحویل دهند تا مرهمی بر آلام مردم ستمدیده باشد.

رییس جمعیت هلال احمر چناران نیز در راستای اجرای حمایت و کمکهای بشردوستانه به لبنان، غزه و یمن بیان کرد: کمک های مردمی و خیرین توسط پایگاه‌های هلال احمر در حال جمع آوری است.

علی مسعودی خاطرنشان کرد: یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در جهت کمک به مردم غزه، یمن و لبنان تاکنون توسط مردم و خیرین در چناران جمع آوری شده است.
وی افزود: مردم می توانند علاوه بر وجوهات نقدی، کمکهای غیر نقدی خود را شامل: البسه و پتوی نو، برنج، روغن و... به جمعیت هلال‌ احمر چناران تحویل دهند.

گفتنی است؛ همزمان با نماز عبادی، سیاسی جمعه رییس جمعیت هلال احمر چناران با مشارکت کانون طلاب هلال احمر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) ضمن تأکیدات امامت جمعه و همکاری ستاد نمازجمعه این شهرستان اقدام به جمع‌آوری وجوهات برای مردم بی دفاع غزه، یمن و لبنان نمودند.

کد خبر 1786388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha