برپایی میزخدمات درمانی مصلی‌های نماز جمعه استان همزمان با هفته سلامت

نوری‌زاده از برپایی میز خدمت درمانی در مصلی های نماز جمعه استان و ارائه خدمات رایگان به هم استانی ها همزمان با هفته سلامت خبر داد.

سپهدار نوری‌زاده، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بیمه سلامت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در ایام هفته بیمه سلامت برنامه های مختلفی به منظور ارایه خدمات به هم استانی ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شعار هفته سلامت، افزود: روز اول هفته بیمه سلامت ۲۸ مهر ماه با عنوان ارتقای سواد سلامت پیشگیری پزشکی خانواده و نظام ارجاع نامگذاری شده است.

این مقام مسئول روز دوم هفته بیمه سلامت را مشارکت اجتماعی خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد، دانست و اضافه کرد: روز سوم سازمان هوشمند اعتبارسنجی نظارت و نسخه نویسی الکترونیک، روز چهارم جوانی و پویایی جمعیت، روز پنجم خرید راهبردی خدمات سلامت ارتقا بسته خدمات بیمه پایه و تسهیل فرایندهای درمانی، روز ششم پایش و به روز رسانی خدمات صندوق بیماری‌های خاص صعب العلاج و نادر پژوهش و تحقیق و آخرین روز که مصادف است با جمعه چهارم آبان ماه پوشش همگانی و افزایش سطح دسترسی به خدمات سلامت کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان نامگذاری شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه های هفته سلامت همان برنامه‌های است که در طول سالیان اخیر در سازمان بیمه سلامت ایران و به تبع آن در ادارات کل بیمه سلامت استان‌ها اجرایی و عملیاتی شده است، اظهار داشت: کمیته گرامی‌داشت هفته بیمه سلامت تشکیل شده و برنامه‌های طبق دستورالعمل یا شیوه نامه پیش بینی شده است.

نوری‌زاده برگزاری نشست با اصحاب رسانه، تهیه گزارش از اقدامات اداره کل، اینفوگرافی موشن گرافی، ارسال اشعار روز شمار به موسسات طرف قرارداد، دیدار با مقامات شهرستانی از جمله ائمه جماعات امام جمعه و نمایندگان مجلس استاندار محترم تهیه، پیام تبریک و تهیه تیزر زیرنویس‌های تلویزیونی، بازدید از مراکز درمانی طرف قرارداد تهیه پوسترهای گرامیداشت هفته سلامت را از جمله برنامه های این هفته دانست.

وی با اشاره به اینکه ما هر ساله به فراخور برنامه ها همزمان با هفته سلامت در مدارس حضور می یابیم، ادامه داد: تجلیل از در دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد از جمله برنامه های این هفته است که امسال هم یکی از برنامه‌های ما که به صورت مشترک با کمیته امداد استان مرکزی هماهنگی کردیم قراره انشالله از ۵۰ تا از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با اهدای هدایایی که شامل لوازم تحریر می باشد تجلیل نماییم.

دبیر کمیته گرامیداشت هفته بیمه سلامت استان مرکزی حضور در خطبه‌های نماز جمعه و برپایی میز خدمت درمانی را از دیگر برنامه های این هفته دانست و اظهار داشت: تا آخرین روز هفته بیمه سلامت این برنامه با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.

کد خبر 1786391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha