درخشش ۳۵ ورزشکار خردسال و نونهال مسجدی در هفته تربیت بدنی

خوشدل با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در برنامه های هدفمند کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت معصومه(س) گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی که با عنوان گرامیداشت شهید سردار ابراهیم ناطقی در البرز برپا شد، کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(ص) ۳۵ ورزشکار نونهال و خردسال را در این دوره اعزام کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، توجه به امر ورزش یکی از برنامه های متداوم فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت معصومه(س) شهرک پیام ماهدشت است.

ضرورت توجه به برنامه های متداوم و منسجم برای دختران با محوریت مسجد یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع) است که البته با همراهی و همکاری پایگاه بسیج توانسته است در این مهم موفقیت های کلانی را به دست آورد. 

سعید خوشدل در جریان برپایی مسابقات قهرمانی جام باشگاه های کرج ب خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: براساس فرمایش رهبرمعظم انقلاب، سه امر ورزش، تهذیب و تحصیل به عنوان مهمترین و برجسته ترین برنامه های مسجدی در دستور کار کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) است. 

مدیرکانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع) افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی که با عنوان گرامیداشت شهید سردار ابراهیم ناطقی در البرز برپا شد، کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(ص) ۳۵ ورزشکار نونهال و خردسال را در این دوره اعزام کرد. 

درخشش ۳۵ ورزشکار خردسال و نونهال مسجدی در هفته تربیت بدنی

به گفته وی، این اقدام باهمکاری و همراهی پایگاه بسیج مسجد حضرت معصومه(س)، گروه جهادی نورالسماء و کانون فرهنگی هنری مسجد همراه شد. 

در جریان این دوره از مسابقات که در سالن شهداء جعفرآباد محمدشهر کرج برپا شد، فعالان مسجد حضرت معصومه(س) توانستند به مدال های طلا، نقره، برتر همچنین دریافت کاپ قهرمانی مقام چهارم استانی نائل آیند. 

فاطمه بخشنده نیز به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت معصومه(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: ویژه برنامه های محوری مسجد متناسب با نام متبرک آن یعنی حضرت معصومه(س) به صورت ویژه به دختران اختصاص دارد.

درخشش ۳۵ ورزشکار خردسال و نونهال مسجدی در هفته تربیت بدنی

فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت معصومه (س) تصریح کرد: برپایی دوره های آموزشی قرآنی، دوره های قرائت قرآن و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه های محوری این مسجد در ایام و مناسبت های مختلف است.

درخشش ۳۵ ورزشکار خردسال و نونهال مسجدی در هفته تربیت بدنی

انتظار می رود، روند تربیتی و رویکرد کانون مسجد حضرت معصومه(س) در رشد بصیرتی و ایمانی دختران امروز که مادران و بانوان آینده این مرز و بوم هستند دستاوردهای کلان فرهنگی تربیتی با محوریت مسجد به همراه داشته باشد. 

کد خبر 1786394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha