اردوی یک روزه بچه‌های مسجدی روستای جگدان در شهر سردشت

مرادزاده، از اعزام بچه های مسجدی روستای جگدان به همت کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) به شهر سردشت شهرستان بشاگرد خبر داد.

علی مرادزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) به منظور ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین بچه های مسجدی، اردوی یک روزه در مرکز شهرستان بشاگرد برگزار کرد.

وی افزود: ۵۰ نفر از نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) روز جمعه هفته گذشته را در اماکن دیدنی، تفریحی، گردشگری و ورزشی شهر سردشت مرکز شهرستان بشاگرد گذراندند.

مدیر کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) روستای جگدان شهرستان بشاگرد ادامه داد: حضور در بوستان شهر سردشت، تمرین فوتبال در زمین چمن مصنوعی، شرکت در نمازجمعه و راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان بخشی از برنامه های این اردو بود.

مرادزاده از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع شناخت ظلم و ظلم ستیزی به عنوان بخش دیگری از برنامه های اردو یاد کرد.

وی، برپایی موکب جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم لبنان و حزب الله با عنوان پویش نصر مقاومت در مسجد صاحب الزمان(عج) و همچنین وردی روستای جگدان را از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) ذکر کرد.

کد خبر 1786403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha