مازندرانی ها با پیوستن به طرح قراردوازدهم یاری رسان جبهه مقاومت می شوند

حجت الاسلام حیدری از آغاز فعالیت بقاع متبرکه مازندران برای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی لبنان در قالب طرح قراردوازدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی-مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرمان جهاد رهبری مبنی برحمایت همگاناز مردم و جبهه مقاومت اسلامی لبنان، اظهار کرد: امروز هر حرکتی که در جهت مبارزه با این مستکبران و زورگویان صورت گیرد مورد رضایت خداوند است.

وی افزود: در این ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه، بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا کند.

حجت الاسلام حیدری گفت: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه‌سازی برای مشارکت زائرین بقاع متبرکه و منتظران امام زمان(عج)، در این امر خطیر وظیفه ای است که می بایست نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

وی به طرح قراردوازدهم که برای یاری نیازمندان با محوریت بقاع متبرکه در سطح استان درحال اجراست اشاره کردو یادآورشد: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه شماره کارت اختصاصی قراردوازدهم به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته تا زمینه مشارکت زائرین و مجاورین این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم شود.

کد خبر 1786406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha