اعتراف صهیونیست‌ها به هلاکت یکی از افسران ارشد خود

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک افسر ذخیره با درجه سرهنگ دوم اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک افسر ذخیره با درجه سرهنگ دوم پس از جراحت‌های شدید در درگیری‌های جنوب لبنان جان خود را از دست داد.

ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله ۲۵ حمله به اهداف اسرائیل انجام داد که از جمله آن، ۱۷ حمله بود که تجمع سربازان اسرائیلی را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر شنبه (۲۸ مهر ماه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نتئائیل» در سن ۳۸ سالگی بر اثر جراحاتی که در نبردهای جنوب لبنان در ۹ اکتبر متحمل شده بود، جان باخت.

ارتش صهیونیستی نوشت:  این افسر سمت «فرمانده بخش گردان ۵۰۳۰ وابسته به تیپ ۲۲۸ آلون» را بر عهده داشت.

بر اساس داده‌های رسمی، تعداد کشته‌شدگان ارتش اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به ۷۴۸ نفر رسید و و چهار هزار و ۹۶۹ نفر زخمی شدند که  ۷۴۴ نفر  از آنان حالشان وخیم است.

حمله حزب الله به اسرائیل

از سوی دیگر، حزب الله لبنان از هدف قرار دادن ۱۷ تجمع نظامیان اسرائیلی با موشک و توپ و همچنین حملات موشکی دیگر به شهرک‌ها، شهرها و اهداف نظامی در شمال اسرائیل، به ویژه پایگاه نظامی در شرق شهر حیفا، خبر داد که تعداد حملاتش تا پایان روز شنبه به ۲۵ حمله رسید.

حزب الله در یک سلسله بیانیه‌های خود توضیح داد: ۱۶ تجمع نظامیان اسرائیلی را در شهرک‌های شلومی، المالکیه، البصه، زرعیت (دوبار)، آویویم، المناره، ابیریم، با موشک انداز بمباران کرده است.

همچنین، حزب الله پادگان بیت هلل و پایگاه‌های نظامی المالکیه و المرج (دوبار) و در منطقه جل الدیر در شمال شرقی آویویم، در مجاورت شهرک عیتا الشعب در جنوب لبنان ‌هدف قرار داد.

یک پایگاه نظامی در منطقه ناشر در شرق شهر حیفا، شهرک کریوت در شمال حیفا، شهر صفد (دو بار)، شهرک روش پینا در جنوب شرقی همان شهر و شهرک کریات شمونا را نیز حزب الله هدف قرار داد.

کد خبر 1786415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha