ولایتمداری، خوش‌اخلاقی و خوش‌رویی ویژگی برجسته خادمین شهدا است

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با بیان اینکه ولایتمداری، خوش‌اخلاقی و خوش‌رویی ویژگی برجسته خادمین شهدا است، گفت: خادمین شهدا باید در این مسیر معنوی اخلاص عمل داشته و قدر جایگاه خود را بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، سرهنگ عبدالسبحان حقیقی، امروز(۲۹مهرماه)، در جمع ۴۰ تن از خادمان شهدا دانش آموز دختر برای اجرای اردوهای راهیان نور که به مراکز آموزشی عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، اظهارداشت: وظیفه شما خادمی است و به آن افتخار کنید وقتی شما لباس خادمی را بر تن می کنید باید دیگر مواظب اعمال و رفتار خود باشید چرا که شما ب‌عنوان خادم الگو خواهید بود.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خطاب به خادمین شهدا افزود: اعمال، رفتار، کردار و نیت شما برای رضای خدا باشد و خلق خوی شهدایی داشته باشید و  قدر این جایگاه را بدانید.

وی با بیان اینکه شهدای ما از صدر اسلام تاکنون یک هدف مشترک داشتند و آن هدف حفظ مکتب اسلام بود، ادامه داد: خادمی کردن برای شهدا کار بزرگی است و اینکه خادمی کردن برای شهدای مقاومت باشد یا شهدای دفاع مقدس هیچ فرقی ندارد.

حقیقی یادآور شد: تا به امروز به برکت خون  شهدای عزیز مکتب اسلام و پرچم پا برجا است و برای حفظ آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
 
وی در ادامه بر اخلاص در عمل تاکید کرد و گفت: شما به جایی اعزام می‌شوید که خاکش مقدس است و در این سفر معنوی خوش‌اخلاقی و خوش‌رویی را فراموش نکنید.

حقیقی اظهارکرد: ذاکر و شاکر بودن از دیگر خصوصیات خادم الشهداء است و در این مسیر خادمی عاشق و علاقه‌مند به کارتان باشید.

مسئول بسیج دانش آموزی استان لرستان در پایان ولایتمداری را دیگر ویژگی خادمین الشهدا خواند.

کد خبر 1786444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha