برگشت ۴۰۰ دانش آموز مشهدی به مدرسه در «پویش مشهد مهربان»

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در سال جاری ۹۰هزار نفر در طرح «پویش مشهد مهربان» شرکت کرده اند و از اوایل مهرماه تاکنون به همت شوراهای اجتماعی محلات و مساجد در این طرح، ۴۰۰ دانش آموز در مدرسه ثبت نام نموده اند.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: «پویش مشهد مهربان» عنوان طرحی ست که توسط خود مردم و شوراهای اجتماعی محلات و مساجد مشهد در دو بازه ۶ماهه یکی با عنوان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و دیگری کودکان بازمانده از تحصیل، راهبری می شود.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: این طرح با هدف پویاتر شدن انسجام و تحقق اخلاق اجتماعی توسط این شوراها صورت میگیرد.

وی تصریح کرد: مساجد، تشکل ها و مراکز نیکوکاری به این طرح، در جهت پرشور شدن همدلی در بین شهروندان کمک شایانی انجام می دهند، هرچه مشارکت در این فضاها بیشتر باشد آسیب های اجتماعی کمتر می شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۹۰هزار نفر در "پویش مشهد مهربان" شرکت کردند و این نشان از فرهنگسازی همدلی در شهر است‌.

وی عنوان کرد: برخی از دانش آموزان ممکن است برای جزئی ترین هزینه های تحصیلی خود، از تحصیل باز بمانند، طرح "پویش مشهد مهربان" با کمک به کودکان بازمانده از تحصیل به آنها در جهت ادامه دادن به تحصیل خود کمک میکند.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: از اوایل ماه مهر تا اواخر آبان ماه این طرح برای کمک به کودکان بازمانده از تحصیل فعالیت میکند، سال گذشته ۸۳۶ دانش آموز و از اوایل مهر تا کنون ۴۰۰ دانش آموز وارد مدرسه شده اند.

کد خبر 1786478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha