رزمایش رهروان شهدا مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی است

سردار عسگری گفت: رزمایش سراسری رهروان شهدا یک مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله در حاشیه آئین برگزاری رزمایش سراسری رهروان شهدا در استان مرکزی، گفت: برگزاری این رزمایش یک مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی، فرصتی برای یک میثاق، تقویت انگیزه ها و فرصتی برای رسیدن به اهدافی که شهدا برای آن ایثار کردند.


این مقام مسئول  با بیان اینکه در این رزمایش که به مدت یک هفته در سراسر استان اجرا می شود، افزود:  نزدیک به ۳ هزار و ۲۰۰ خانواده شهید در نظرگرفته شدند که با هماهنگی های انجام شده پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت روح الله در منزل خانواده شهدا حاضر می شوند و ادای احترام و تجلیل انجام خواهد شد.

رزمایش رهروان شهدا مانور بزرگ فرهنگی در میدان جنگ ترکیبی است


سردار عسگری، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا را افتخاری برای سپاه دانست و اظهار داشت: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا فرصتی برای میثاقی دوباره، قدردانی و بیعتی دوباره با آرمان های امام و شهدای انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش در مرکز استان ۳۰ تیم در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این تیم‌ها همزمان در سطح شهر اراک رزمایش معنوی و الهی رهروان شهدا را اجرا می نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با برگزاری این رزمایش به همت سپاه و بسیج، یاد و خاطره شهدا در دل ها و ذهن ها تداعی می شود، اضافه کرد: این فرهنگ ایثار و شهادت است که نجاتبخش امت خواهد بود.

کد خبر 1786516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha