پلیس آرامش کسانی که نمی توانند آرامش مردم را ببینند، می گیرد

سردار فرشید گفت: معاندین، گمراهان، مخالفان و کسانی که نمی توانند آرامش مردم را ببینید به آنها می گوییم که انتظامی و پلیس در کل کشور و در این استان آرامش را از چنین افرادی خواهد گرفت تا مردم آرامش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت شهید مدافع امنیت یاسین ملایی نژاد در مصلی پیامبر اعظم (ص) شهر جیرفت برگزار شد.
سردار فرشید در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید ملایی نژاد در راه تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان ابراز کرد: توفیق حضور در مراسم تشییع پیکر شهید یاسین ملایی نژاد را نداشتم اما از صدا و سیما و رسانه ها دیدم که مردم قدرشناس و شهید پرور در تشییع پیکر مطهر این شهید سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر حماسه آفریدند.
وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ملایی نژاد به ما به عنوان پلیس فهماند مردم همواره قدردان پلیس و کسانی هستند که جان خود را در برای تامین آرامش و امنیت مردم می گذارند.
سردار فرشید بیان کرد: شهید ملایی نژاد در خانواده ای مومن، متدین و با اصالت پرورش یافت و جای بسی افتخار است عزیزانی که جذب انتظامی می شوند همگی از بهترین های جامعه هستند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به فرمایشی از مقام رهبری، عنوان کرد؛ ایشان می فرمایند؛ کسانی که در قالب نیروی انتظامی امنیت و آرامش را برای جامعه فراهم می کنند مجاهدین فی سبیل الله هستند.
وی ابراز کرد: ماموریت های پلیس متعدد از نقطه صفر مرزی تا سراسر کشور مدال افتخاری بر دوش انتظامی و پلیس است.
سردار فرشید تصریح کرد: پلیس در ۲۴ ساعت شبانه روز در همه رده ها برای تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد و وجود شهدای انتظامی دلیلی بر این ادعاست.
فرمانده انتظامی استان کرمان توفیق خدمت پلیس به مردم را یک نعمت الهی دانست و افزود: در احادیث و باورهای دینی ماست که خدمت به مردم یک توفیق الهی می باشد.
وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و همراهی خانواده های شهدا و همچنین تدابیر داهیانه رهبری هستیم، خاطرنشان کرد: ما با خدا عهد بسته ایم که برای خدمت به مردم از آرامش خودمان بگذریم و از خدا می خواهیم به ما توان مضاعف برای خدمت به مردم دهد.
سردار فرشید تاکید کرد: معاندین، گمراهان، مخالفان و کسانی که نمی توانند آرامش مردم را ببینید به آنها می گوییم که انتظامی و پلیس در کل کشور و در این استان آرامش را از چنین افرادی خواهد گرفت تا مردم آرامش داشته باشند.

کد خبر 1786530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha