برگزاری جشن «قرآن» در سرایان

اولین جشن متمرکز قرآن ویژه کلاس اولی‌ها با حضور بالغ بر ۳۰۰ دانش آموز از مدارس ابتدایی سرایان در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) این شهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اولین جشن متمرکز قرآن ویژه کلاس اولی‌ها با حضور بالغ بر ۳۰۰ دانش آموزان مدارس ابتدایی سرایان در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) این شهر برگزارشد. 

احمد طاهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان عصر امروز (۲۹ مهر) در این مراسم باشکوه، استقبال دانش آموزان از این جشن را نشان از اهتمام خانواده‌ها به فرهنگ قرآنی و تقویت آموزه‌های قرآنی در فرزندانشان عنوان کرد و گفت: جشن قرآن از جشن های مرسوم در پایه اول ابتدایی بوده که براساس تقویم اجرایی مداری در نیمه دوم مهرماه برگزار می شود.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این محفل گفت: اجرای متمرکز جشن قرآن یاد و خاطره زیبایی در ذهن دانش آموزان برجای خواهد گذاشت.

در این مراسم معنوی که با تدارک محیطی شاد و معنوی همراه با قرائت اشعاری با مضامین قرآنی و تلاوت آیات آسمانی کتاب خدا توسط دانش آموزان همراه بود دانش آموزان شرکت کننده با قرائت آیاتی از قرآن در محیطی معنوی شروع درس قرآن را جشن گرفتتند.

این جشن قرآنی که با استقبال کم نظیر دانش آموزان و خانواده ها همراه بود شرکت کنندگان علاوه بر خواندن کتاب های فارسی، ریاضی و علوم، با کتاب خدا یعنی قرآن نیز آشنا شده و از آغاز ورود به مدرسه، کتاب خدا را شناخته و با آن انس می گیرند. 

کد خبر 1786543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha