احداث ۴۴ چایخانه رضوی در فارس

در نشست خادمیاران رضوی داراب و زرین‌دشت، اعلام شد که پیگیری‌ها برای احداث ۴۴ چایخانه رضوی در استان فارس با موفقیت ادامه دارد و این طرح‌ها با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، نشست خادمیاران رضوی شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی برگزار شد.

حمیدرضا محمدی در این نشست، با اشاره به سابقه دیرینه این دو شهرستان در خدمت به امام رضا (ع)، عنوان کرد که داراب و زرین‌دشت به عنوان دروازه ورود به دیار دلدادگان رضوی از شرق فارس شناخته می‌شوند.

وی بیان کرد: خدمت به امام رضا (ع) لذتی معنوی است که تنها به برگزیدگان امام رئوف عطا می‌شود و هر کسی که در این راه قدم بگذارد، از توفیق بزرگ خدمت به ایشان بهره‌مند خواهد شد.

محمدی همچنین با تأکید بر اینکه هر کس که دل در گرو محبت اهل بیت(ع) داشته باشد، می‌تواند خادم امام رضا (ع) شود، افزود: در تمامی شهرهای ایران و حتی در خارج از کشور، افرادی به خدمت امام رئوف می‌پردازند. داراب و زرین‌دشت نیز به دلیل خدمات فراوانی که در این زمینه ارائه داده‌اند، در میان شهرهای شرق فارس برجسته شده‌اند.

محمدی همچنین با اشاره به اهمیت خادمیاری و نوکری امام رضا (ع)، گفت که کانون‌های خدمات رضوی استان فارس آماده‌اند از همه علاقه‌مندان به خدمت استقبال کنند.

غلامرضا تدین، مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمات رضوی استان فارس، نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه اطلاع‌رسانی و احداث چایخانه‌های رضوی ارائه داد.

وی اعلام کرد که عملیات احداث ۴۴ چایخانه در استان فارس، به‌ویژه در شهرستان‌های گراش، اقلید، زرقان، بوانات و جهرم آغاز شده است و در برخی از این مناطق پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

تدین همچنین به اهمیت فضای مجازی و رسانه در انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و امام رضایی اشاره کرد و از سازماندهی جدید در این حوزه خبر داد.

در ادامه، دبیران کانون خدمت رضوی شهرستان‌های زرین‌دشت و داراب، گزارشی از خدمات ارائه‌شده توسط خادمیاران این مناطق ارائه کردند و حمید غلامپور، شهردار زرین‌دشت، نیز از تصویب واگذاری زمین برای احداث چایخانه در این شهرستان خبر داد.

در پایان این نشست، از خانواده‌های معظم شهدا و برخی خادمیاران که عزیزانشان را از دست داده‌اند، تجلیل و دلجویی و احکام مسئولین محلی و تخصصی خادمیاران به آنان تقدیم شد.

کد خبر 1786582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha