بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در استان مرکزی

ملااسماعیلی گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی از محل بند (الف) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سعید ملااسماعیلی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی، گفت:  ۱۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در ۶ ماه نخست امسال از محل بند (الف) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به ۶۰۸ واحد از متقاضیان و فعالان اقتصادی این استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه منابع تبصره هجده سال ۱۴۰۱ تاکنون با همکاری دستگاه های اجرایی استان با موفقیت جذب شده است، افزود: توزیع عادلانه این منابع بین شهرستان های استان و اصابت حداکثری به ایجاد اشتغال و رونق فعالیت های مولد اقتصادی در دستور کار کمیته استانی تسهیلات قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که همان تسهیلات اشتغال آفرینی است در اولین فرصت به دستگاه های اجرایی مرتبط با کسب و کار در استان تعلق خواهد گرفت.

 مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی خاطر نشان کرد: امید است با انتخاب بهترین طرح های تولیدی این منابع را به شکل کیفی جذب شود.  

وی از اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب کسب و کار خواست تا با کسب اطلاع از دستگاه های اجرایی تخصصی خود از برنامه و زمانبندی و شیوه نامه های تعلق تسهیلات حمایتی مذکور کسب اطلاع کنند و بتوانند با جذب این منابع به کسب و کارهای خود رونق دهند.  

ملااسماعیلی خاطرنشان کرد: تامین مالی از طریق بانک ها تنها یکی از منابع تأمین مالی کسب و کارها بوده و امید است و با اجرایی شدن احکام قانون برنامه هفتم و همچنین قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌های کشور که در فروردین سال‌جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، طیف گسترده ای از شیوه های تامین مالی برای کسب و کارها را در اقتصاد کشور و استان مرکزی شاهد باشیم.

کد خبر 1786600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha