دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه آجا در مشهد

دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ارشد نظامی آجا در استان خراسان رضوی و در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد. 

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در حاشیه دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه آجا ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات، با بیان اینکه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نقش بسزایی در ایجاد شغل در جامعه دارد، اظهار کرد: امروزه با چالش بزرگی به نام اشتغال در جامعه روبرو هستیم که بحث کارکنان وظیفه در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر این قشر بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی مهارتی آموخته باشند، بخش اعظمی از اشتغال در جامعه حل می‌شود.

وی به هدف برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه در سطح ارتش اشاره کرد و افزود: برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه موجب ارتقاء روحیه خدمتی، افزایش مهارت و استعدادیابی از بین ماهر ترین کارکنان وظیفه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بحث مهارت آموزی، ضرورتی انکارناپذیر برای کارکنان وظیفه در طول دوران خدمت به شمار می‌رود، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها  سیاست‌ های راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت خودسازی دوران مقدس سربازی، مقوله ارزشمند مهارت آموزی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ۶۰ نفر از کارکنان وظیفه ارتش در ۵ رشته عکاسی، پیرایش، نانوایی، حفاظت فیزیکی و خیاطی به مدت ۵ روز و از تاریخ ۲۸ مهرماه سال جاری الی دوم آبان ماه سال جاری در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور به رقابت خواهد پرداخت و برترین‌ های این دوره به مسابقات سراسری نیروهای مسلح که در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

کد خبر 1786601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha