حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، نمایانگر حمایت از جبهه مقاومت است

به گفته حجت الاسلام ناصر، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نشانگر حمایت از جبهه مقاومت، مردم فلسطین و لبنان و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی مراسم برگزاری مراسم ۱۳ آبان در استان با بیان اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم و از طرفی حماقت دشمن موجب شده است مناسبت‌هایی از قبیل ۱۳ آبان هر سال پرشورتر از قبل برگزار شود، گفت: مراسم ۱۳ آبان سال گذشته به دلیل وقوع عملیات طوفان الاقصی با حضور پرشور و کم نظیر مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به کشتار بی‌رحمانه و نسل کشی اسرائیل در غزه و لبنان و همچنین ترور شخصیت‌های جهبه مقاومت و حماس، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان اهمیت بیشتری دارد، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نشانگر حمایت از جبهه مقاومت، مردم فلسطین و لبنان و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

به گفته حجت الاسلام ناصر، برخلاف ادعاهای دروغین مدعیان حقوق بشر امروزه به همگان ثابت شده است که سازمان ملل و مجامع حقوق بشری دنیا بازیچه‌ای بیش نیستند و اقدامات آنها برای محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف این جنایات ها اثری نداشته است چون منافع خود را در خطر می‌بینند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ هزار نفر از مردم مظلوم غزه بی رحمانه به دست رژیم صهیونیستی غاصب به شهادت رسیده اند و هیچکدام از کشورهای مدعی حقوق بشر، واکنشی در این باره نداشتند و در برابر این جنایات سکوت کردند ولی قطعا آه مظلوم شهدا دامن اسرائیل جنایتکار را خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: راهپیمایی۱۳ آبان امسال شهر زنجان از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه باید دانش آموزان را نسبت به نقشه های شوم آمریکا بیش از گذشته آگاه کرد، گفت: استانداری در این زمینه حمایت های لازم را انجام می دهد و همکاری آموزش و پرورش نیز در این خصوص بسیار مهم و تعیین کننده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان زنجان استان نیز با بیان اینکه آخرین روز هفته بسیج دانش آموزی با مراسم ۱۳ آبان مصادف شده است، گفت: هفتم تا سیزدهم آبان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری و در این راستا برنامه های متنوعی نیز پیش بینی شده است.

محسن احمدی تبار به شیوه نامه مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: تدابیر، اهداف، رویکردهای برنامه ای، برای همه اقشار ۲۲ گانه بسیج در سطح سپاه استان و وظایف آن تعریف شده است.

احمدی تبار با تاکید بر اینکه از فضای مجازی نباید به هیچ عنوان غافل شد، ادامه داد: تولیدات در بستر فضای مجازی مبتنی بر بومی سازی مورد توجه قرار گرفته است که برای گروه های هدف منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محتواها برای همه نواحی ارسال شده است، گفت: امسال با توجه به مسائل منطقه ای و جهانی مراسم ۱۳ آبان "روز مبارزه با استکبار جهانی" پربارتر برگزار خواهد شد.

احمدی تبار یکی از برنامه های مهم سپاه استان را اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان نور بیان و خاطرنشان کرد: تعداد سه هزار نفر از دانش آموزان این استان به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام خواهند شد.

کد خبر 1786622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha