جبهه باطل جهت غلبه بر جبهه حق متحد شده‌اند

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: اعوان و یاران جبهه باطل جهت غلبه بر جبهه حق متحد شده‌اند، به همین دلیل وظیفه ما در این برهه به ویژه نسبت به کمک‌رسانی همه جانبه، خطیر و سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در راستایی هم اندیشی و ارائه راهکارهای بیشتر مردمی به جبهه مقاومت، نشست تبیینی مسائل روز با موضوع مقاومت امروز با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی، تعدادی از روحانیون مستقر و فعالان فرهنگی شهرستان چرام برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی با اشاره به حکم مقام معظم رهبری و قید فوریت در این فرمان، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب تصریح فرمودند «نباید در کمک به محور مقاومت و مردم مظلوم و بی پناه تاخیر داشته باشیم، چرا که کارزار فعلی در منطقه، کارزار حق و باطل و حیاتی برای طرفین است».

حجت‌الاسلام «سیدهاشم موسوی‌نیا» افزود: خوشبختانه مردم بصیر استان با رغبت، خلوص و سخاوت مندی کمک‌های فراوانی داشته‌اند، اما باید توجه داشت که اعوان و یاران جبهه باطل جهت غلبه بر جبهه حق متحد شده‌اند، به همین خاطر وظیفه ما در این برهه به ویژه نسبت به کمک‌رسانی همه جانبه، خطیر و سنگین است.

وی جهاد تبیین در این عرصه را مجاهدت در راه خدا دانست و ادامه داد: هر کدام از ما دارای امکانات و ظرفیت‌هایی هستیم و باید از این ظرفیت‌ها هم در جهت تبیین مردم و هم تشویق و ترغیب آنها نسبت به کمک به مقاومت مردم استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام سید نورالله افشار، امام جمعه چرام هم ضمن تاکید بر  تلاش شبانه روزی در راستای عملیاتی کردن فرمان امام جامعه، گفت: هر کدام از ما و همچنین فعالان فرهنگی می‌توانند یک قرارگاه باشند و نقشی را ایفا کنند که موثر در پیروزی جبهه حق باشد. 

کد خبر 1786702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha