خون پاک سنوار وشهدای مقاومت رژیم صهیونیستی را غرق در دریای نابودی خواهد کرد

ملکی چوبری با بیان اینکه خون پاک سنوار و دیگر شهدای جریان مقاومت، رژیم صهیونیستی را غرق در دریای نابودی خواهد کرد گفت: شهید یحیی سنوار، الگویی است  برای کسانی که تنشان تشنه وطنشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان ملکی چوبری مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در نشستی که با حضورجمعی از مدیران و اعضای هیات علمی  این دانشگاه برگزار شد، گفت: شهید سنوار اولین فرمانده حماس است که سلاح بدست وسط معرکه جنگ شهید شد.
وی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب، بیان داشت: سنگینی خبر شهادت این شهید بزرگوار بسیار سخت اما قابل پیش بینی بود. دلها نباید با این شهادت ها بلرزد همانطور که مقام عظمای ولایت وعده داده بود که مقاومت در منطقه با این شهادت ها عقب نخواهد نشست و مقاومت پیروز خواهد شد.
ملکی چوبری خاطر نشان کرد: شهید یحیی سنوار اولین فرمانده تاریخ حماس است که سلاح بدست وسط معرکه شهید معرکه شد.

وی اضافه کرد: شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر حماس شد تیتر برتر روزنامه ها، یکی برای مرد میدان بودنش نوشت، یکی از اسطوره بودنش و یکی از شکوه شهادتش و یکی از افسانه بودنش گفت اما ابراهیم حسن یحیی سنوار تا آخرین نفس ایستاد و او خود شد یک انگیزه، یک الهام و الگویی است  برای کسانی که تنشان تشنه وطنشان است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تاکید کرد: شهادت سید مقاومت، شهید اسماعیل هنیه و السنوار نتنها برای اسرائیل صلح و ثبات و آرامش نخواهد آورد بلکه آنچه پیروزی واقعی است در بیداری اسلامی معنی خواهد شد و این جرثومه فساد بزودی ریشه کن می گردد.
وی با اشاره به تصویر لحظه شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس از پهباد صهیونیستی کرد و تصریح کرد: رسانه های صهیونیست با نمایش لحظات شهادت این شهید مجاهد، ناخواسته بر روحیه مقاومت و مبارزه شجاعانه این شهید بزرگوار صحه گذاشتند و این لحظه تبدیل به افسانه ای خواهد شد که سینه به سینه به گوش کودکان غزه و نهضت مقامت  خواهد رسید.

ملکی اظهارکرد: خون پاک سنوار و دیگر شهدای جریان مقاومت، رژیم صهیونیستی را غرق در دریای نابودی خواهد کرد و بی شک خون این شهید بزرگوار در تداوم خون سید مقاومت  و  شهید هنیه پایانی خیر، سربلندی اسلام عزیز و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این غده سرطانی در منطقه را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر 1786704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha