مدیران کانون‌های مساجد، فعالان فرهنگی و آتش به اختیار جبهه انقلاب هستند

جوانمرد گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فعالان فرهنگی و آتش به اختیار جبهه انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه در دیدار با تعدادی از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه، که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بعنوان فعالان فرهنگی آتش به اختیار جبهه انقلاب هستند که با فعالیت‌های خویش توانسته اند در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام بویژه فرهنگ دینی قدم بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه ریشه اکثر آسیبهای اجتماعی را تضعیف باورهای دینی دانست و بیان کرد: هدفگذاری برنامه های فرهنگی بویژه برنامه های مساجد در راستای تقویت باورهای دینی امری ضروری است.

وی اجرای برنامه های جذاب برای نوجوانان و جوانان در مساجد با بهره مندی از ظرفیت هنرمندان رشته های مختلف را  راهگشا دانست و اظهار داشت:  مساجد می بایست به محلی برای برگزاری بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه های اجتماعی عمومی تبدیل شوند.


دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه، هماهنگی ارکان مساجد متشکل از کانون‌های مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیات امناء مساجد با محوریت و رهبری امامان جماعت را مهمترین و موثرترین راهکار برای رونق بیشتر مساجد دانست.

 جوانمرد گفت: کانون‌های مساجد را زینت و بازوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و از همه فعالان فرهنگی مساجد تقاضا داریم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام و انقلاب یاری نمایند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه محمد مهدی کارکن مسئول دبیرخانه رسیدگی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه هم گزارشی از اقدامات  صورت گرفته توسط کانون‌های فرهنگی  مساجد ساوه ارائه نمود.

همچنین تعدادی از مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان ساوه نیز به ارائه نقطه نظرات خویش پرداختند.

کد خبر 1786709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha