درخشش بچه مسجدی‌ها در هشتمین جشنواره تئاتر استانی فانوس

گروه تئاتر امانت خورشید و بازیگر نمایش تنهایی از کانون فرهنگی هنری شهیدآوینی درهشتمین جشنواره تئاتر استانی فانوس تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در بخش استانی در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی امروز برگزار شد.

در این مراسم در بخش دانش آموزی لوح سپاس به گروه امانت خورشید، و لوح افتخار به بازیگر نمایش تنهایی از کانون خواهران شهید آوینی اهدا شد.

لازم به ذکر است در بخش‌های پادکست قائمخانی برای پادکست ضرب عشق، در نمایش رادیویی الهه حیدری برای اثر امان قاسم، در بخش تئاتر صحنه‌ای اثر تمام من همه عدو به کارگردانی مهدی ملاک، رشته موسیقی و سرود اثر دختر ایران به سرپرستی جواد البرزی و بخش موسیقی با کلام اثر طوفان الاقصی با تلاش حسین جعفری، در رشته نقاشی اثر علمدار به هنرمندی سیدI هورا طیب، در رشته عکس اثر راه نور با هنرمندی مریم ربانی و در بخش مستند اثر به رنگ انار به کارگردانی مهدی آخوندی و همچنین در بخش ویژه دانش آموزی سرود وطن از گروه پسران ساقی کوثر، و تئاتر شهید ناصر زارع به کارگردانی مینا داوودی به عنوان آثار برتر در هر یک از رشته‌ها معرفی شدند..

کد خبر 1786711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha