سکوت کنندگان در برابر جنایت صهیونیست‌ها توسط آیندگان قضاوت خواهند شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که امروز جنایت های اسرائیل را شاهد هستند و در برابر این جنایت ها سکوت کردند توسط آیندگان قضاوت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یدالله رحمانی روز دوشنبه در گفتگو با شبکه دنا با اشاره به حوادث منطقه و اتفاقات غزه و لبنان گفت: جامعه جهانی مدت هاست که شاهد اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا است و آنچنان که باید و شاید این اقدامات توسط جامعه جهانی محکوم نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که امروز جنایت های اسرائیل را شاهد هستند و در برابر این جنایت ها سکوت کردند توسط آیندگان قضاوت خواهند شد که چرا جبهه مقاومت، غزه، لبنان و فلسطین در این برهه حساس تنها گذاشته شدند. 

وی با بیان اینکه ملت غیور ایران همواره پرچمدار مبارزه با استکبار بوده و اصلی ترین حامی و همراه جبهه مقاومت و مردم عزیز لبنان و فلسطین هستیم افزود به توصیه مقام معظم رهبری همه آحاد جامعه وظیفه دارند و تکلیف است که روز به روز با حمایت بیشتر  از جبهه مقاومت و بیان اقدامات وحشیانه و ددمنشانه رژیم اسرائیل را رسوا کنیم.

رحمانی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت‌های لازم از جبهه مقاومت با پشتیبانی امکانات و منابع را به طور مستمر دارد با اینکه مسائل مربوط به جلب حمایت کشورهای منطقه از جبهه مقاومت را نیز  انجام می دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر همدلی و همراهی کشورهای همسایه از جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: به فرموده امام راحل اگر همه مسلمان هر کدام یک کاسه آب بریزند صهیونیست را آب می‌برد، لذا اگر همدلی در میان آحاد همه مسلمان باشد جبهه مقاومت با پشتیبانی و اراده اقدامات خود علیه این رژیم جنایتکار را بیشتر خواهد کرد و به زودی شاهد نابودی اسرائیل جنایتکار و کشورهای حامی او از روی زمین خواهیم بود.

کد خبر 1786712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha