تولید اثر پویانمایی با محتوای «مهارت‌های اجتماعی نوجوان امروز» در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از تولید اثر پویانمایی با عنوان «مانا» با موضوع «مهارت‌های اجتماعی نوجوان امروز» در کاشان خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت:  اثر پویانمایی در راستای سلسله کارگاه‌های مهارت‌های اجتماعی نوجوان امروز تحت عنوان «مانا» به سفارش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تولید شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این انیمیشن با توجه به جذّابیّت ویژه‌ و علاقه خاص نوجوانان به انیمیشن توسط موسسه فرهنگی هنری آریا پویانمو به کارگردانی سید عباس بنی‌اقبال تولید شده است. 

فرجی ادامه داد: یکی از اولویت‌های کاری این سازمان، توانمندسازی جوانان و نوجوانان در رابطه با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که  مجموعه انیمیشن«مانا» متشکل از ۶ قسمت حدود ۴ دقیقه‌ای با اجرای مرتضی کاشانی‌نژاد، روانشناس مثبت‌گرا در این رابطه ساخته شده است. 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تصریح کرد: پس از اجرای موفّق کارگاه‌های آموزشی و مشاورهٔ «مانا» ویژه اعضا مؤسسات و کانون‌های فرهنگی در اوقات فراغت تابستان و با توجّه به استقبال بی‌نظیر مدارس کاشان از اجرای این طرح برای دانش‌آموزان دختر و پسر، کارگاه‌های «مانا» در قالب دیگری با پیوست رسانه‌ای تولید شده است. 

فرجی به موضوع تعالی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی اجتماعی برای نوجوانان و جوانان گفت؛ انیمیشن «مانا» به منظور آموزش مجازی مهارت‌های زندگی اجتماعی به نوجوانان؛ توسط سازمان تولید و از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در اختیار معلّمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

تولید اثر پویانمایی با محتوای «مهارت‌های اجتماعی نوجوان امروز» در کاشان

کد خبر 1786715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha