لزوم تبیین چیستی و چرایی شعار مرگ برآمریکا برای نسل نو

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به اهمیت برپایی کرسی های آزاد اندیشی با محوریت تبیین جنایات آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه ویژه دانشگاهیان و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: باید چیستی و چرایی سردادن شعار مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل که ریشه قرآنی دارد برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در دومین نشست این شورا با محوریت برنامه ریزی جهت بزرگداشت یوم الله سیزده آبان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جبهه مقاومت به ویژه سید حسن نصرالله و یحیی سنوار به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی ۱۳ آبان در روز ملی مبارزه با استکبار اشاره و اظهار کرد: اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان به اندازه ای بوده که امام خمینی(ره) از این واقعه تاریخی بعنوان انقلاب دوم یاد کردند.

لزوم تبیین چیستی و چرایی شعار مرگ برآمریکا برای نسل نو

وی با بیان اینکه باید چیستی و چرایی شعار مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل برای نوجوانان و جوانان تبیین شود، افزود: بازخوانی اسناد لانه جاسوسی آمریکا که مورد تاکید رهبری نیز است برای آشنایی نسل نو با جنایات آمریکا یک ضرورت محسوب می شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با اشاره به همدستی این روزهای آمریکایی‌ها با رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیل درحال تنفس مصنوعی است و دنبال متوجه جنایات این رژیم منحوس شده و اکنون حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان مسئله اول جهان شده است.

وی به اهمیت برپایی کرسی های آزاد اندیشی با محوریت تبیین جنایات آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه ویژه دانشگاهیان و دانش آموزان اشاره کرد و خاطرنشان شد: باید از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه و فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای ایران اسلامی در مواجه با استکبار جهانی استفاده شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان برای نقشه برآب شدن توطئه های آمریکا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: آمریکا از رهبری نظام که در تقویت جبهه مقاومت نقش آفرین است هراس دارد باید برای حمایت از ولایت فقیه با شکوه بیشتری در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور بهم رسانیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز مازندران ساعت ۹ صبح از میدان شهید قاسمی آغاز و به سمت چهارراه ابن شهرآشوب و سرانجام بوستان ولایت ساری واقع در میدان امام حسین(ع) ختم می شود، افزود: اقشارمختلف به ویژه دانش آموزان و دانشگاهیان باهدف تجدیدبیعت با دانشجویان پیرو خط امام راحل که واقعه تسخیر لانه جاسوسی را رقم زدند، در بوستان ولایت تجمع خواهند داشت.

کد خبر 1786740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha