روحانیون مُهر در خط مقدم کمک به محور مقاومت/ جمع‌آوری کمک یک‌میلیاردی

مبلغین مجمع طلاب و فضلای شهرستان مهر در اقدامی انسان‌دوستانه، بیش از یک میلیارد ریال را به منظور کمک به ملت مظلوم فلسطین جمع‌آوری کردند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و همراهی با جبهه مقاومت، مبلغین و روحانیون مجمع طلاب و فضلای شهرستان مهر به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای یاری‌رسانی به مردم مظلوم لبنان پرداخته‌اند.  

حجت الاسلام عبدالعظیم ارودا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر، در این زمینه اعلام کرد: تقویت جبهه مقاومت باید به عنوان یکی از اولویت‌های کاری مبلغین و روحانیون قرار گیرد تا در این مقطع حساس، وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به آوارگی و رنج مردم لبنان در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب، یکی از وظایف ما جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آن‌هاست. با توجه به این که روحانیت در دل زندگی مردم قرار دارد و فعالیت‌های فرهنگی باید به شیوه‌ای مردمی انجام شود، مجمع طلاب و فضلای شهرستان مهر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، در کمتر از یک هفته موفق شدند بیش از یک میلیارد ریال کمک برای مردم لبنان جمع‌آوری کنند.

حجت الاسلام ارودا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز عملیات نصر الله، به همه مبلغین و روحانیون عزیز توصیه می‌کنم این حرکت مجمع طلاب و فضلای شهرستان مهر را الگوی خود قرار دهند و با استفاده از پتانسیل مردم، گروه‌های جهادی، معتمدین و... در راستای جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم لبنان مشارکت کنند و در این امر مهم سهیم شوند.

کد خبر 1786746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha