بانوان زنجانی بیش از یک‌کیلو طلا به جبهه مقاومت اهدا کردند

بانوان زنجانی در مراسم طلاریزان و به منظور حمایت از جبهه مقاومت یک کیلو و یک گرم و ۸۳۵ سوت طلا، به مردم لبنان، فلسطین و غزه اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در مراسم طلاریزان بانوان زنجانی در حمایت از جبهه مقاومت، بانوان زنجانی در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان حاضر و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طلا، سکه، نقره، پوشاک و ... را به مردم لبنان و فلسطین اهدا کردند.

در این مراسم یک کیلو و هفتاد و یک گرم و هشتصد و سی و پنج سوت طلا، بیش از ۳ میلیارد ریال کمک از طریق پرداخت با کارتخوان، بیش از ۲ میلیارد ریال کمک نقدی، بیش از ۲۰ میلیون ریال ردمظالم، ۱۰۰ دلار، چهار عدد ربع سکه و یک عدد سکه تمام طرح جدید، ۷۵ گرم نقره، فروش آش به مبلغ ۲۶ میلیون ریال، فروش نان و فطیر به مبلغ ۲۹ میلیون ریال جمع آوری شد.

در این مراسم امام جمعه زنجان با تقدیر از این حرکت بانوان در حمایت از جبهه مقاومت گفت: جهاد در راه خدا تنها تقدیم جان نیست بلکه برای کسانی که امکان حضور در جبهه های جنگ را ندارند می توانند از طریق کمک مالی در راه خدا مجاهدت کنند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: حضور در صحنه بانوان زنجانی همواره مورد توجه بوده است و بانوان پایتخت شور و شعور حسینی در عرصه های حساس و اثرگذار حضور جدی دارند.

کد خبر 1786758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha