بیش از هزار جلد کتاب برای دانش‌آموزان در کابل عرضه شد

بیش از هزار جلد کتاب‌های آموزشی، تربیتی و داستان ویژه دانش‌آموزان از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و با همکاری انتشارات عرفان و مدرسه خصوصی دادگر، نمایشگاه کتاب ویژه دانش آموزان برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از هزار جلد کتاب‌های آموزشی، تربیتی و داستان ویژه دانش‌آموزان از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در دسترس بازدیدکنندگان و دانش آموزان مدارس مختلف شهر کابل قرار گرفت که با استقبال گرم و بی‌نظیر آنان همراه شد.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل با درک شرایط فعلی اقتصادی مردم افغانستان، در جریان برگزاری این نمایشگاه به بیش از ۷۰۰ دانش آموز به صورت رایگان کتاب و مجله اهدا کرد. بنا بر نظر مسوولان فرهنگی و بازدیدکنندگان نمایشگاه، برگزاری این نمایشگاه موجب ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان خواهد شد.

در روز پایانی این نمایشگاه، حدود ۶۰۰ جلد کتاب شامل کتاب‌های آموزشی درسی، کتاب‌های عمومی و آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(حفظةالله)، از سوی رایزنی فرهنگی، به مدارس، مراکز آموزشی و کتابخانه‌ها از جمله مدرسه دادگر، مدرسه اطهر، مدرسه راهبر، کتابخانه عمومی شهرستان جیغتو استان غزنی، کتابخانه ترپبس، کتابخانه شهید نیلوفر استان جاغوری و مرکز آموزشی رشد اهدا شد.

کد خبر 1786776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha