مدرسه پاییزه «زن و خانواده در گستره تقنین و سیاستگذاری» برگزار می‌شود

مدرسه پاییزه «زن و خانواده در گستره تقنین و سیاستگذاری» به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان: مدرسه پاییزه «زن و خانواده در گستره تقنین و سیاستگذاری» به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب، مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، پژوهشکده زن و خانواده و دانشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شود.

این دوره شامل عناوین مختلفی می‌شود که به این شرح است: هفته اول؛ تقنین سویه‌ای از سیاستگذاری، هفته دوم؛ خانواده معاصر؛ متحول یا در معرض آسیب، هفته سوم؛ مناسبات دولت و خانواده، هفته چهارم؛ سیاست‌های خانواده در تقاطع تقنین دولت و بازیگری خانواده، هفته پنجم؛ خوانشی انتقادی از مناسبات فقه و تقنین خانواده.

مدرسه پاییزه «زن و خانواده در گستره تقنین و سیاستگذاری» برگزار می‌شود

زمان ثبت نام در مدرسه پاییزه زن و خانواده در گستره تقنین و سیاستگذاری از ۳۰ مهرماه تا ۶ آبان ۱۴۰۳ بوده و هزینه ثبت نام: ۲۵۰ هزار تومان است (که بعد از تایید نهایی ثبت‌نام و اعلام به پژوهشگر) قابلیت واریز دارد، ضمن اینکه ظرفیت این دوره محدود بوده و تنها ۴۰ نفر پذیرش دارد.

بر پایه این گزارش: تاریخ و مکان برگزاری این مدرسه به ترتیب به شرح ذیل است:

هفته اول: ۱۴ آبان: قم دانشگاه ادیان و مذاهب

هفته دوم: ۲۲ آبان: قم دانشگاه باقرالعلوم

هفته سوم: ۲۹ آبان: قم موسسه آموزش عالی معصومیه خواهران

هفته چهارم: ۶ آذر: قم مرکز تحقیقات اسلامی مجلس

هفته پنجم: ۱۳ آذر: قم پژوهشکده زن و خانواده 

از سوی دیگر مزایای شرکت در «مدرسه پاییزه زن و خانواده در گستره تقنین و سیاستگذاری» شامل: دریافت گواهینامه معتبر از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس؛  اولویت واگذاری پروژه های پژوهشی؛ اهدای جوایز به برگزیدگان دوره است.

گفتنی است: شرایط پذیرش شرکت در مدرسه پاییزه زن و خانواده در گستره تقنین و سیاستگذاری، نیز به این شرح است:

۱. طلبه یا دانش آموخته سطح ۳ یا ۴ رشته مطالعات اسلامی زنان و فقه خانواده

۲.دانشجو یا فارغ التحصیل ارشد یا دکتری رشته مطالعات زنان، فقه و حقوق، حقوق زن در اسلام و حقوق خانواده

۳. پذیرش رزومه پژوهشی خواهد بود که پس از بررسی سوابق علمی متقاضیان

لازم به ذکر است: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک ثبت نام اقدام کنند، ضمن اینکه به منتخبین جهت حضور در دوره اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 1786797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha